Self-Driving

General Motors: Αυτοκίνητα χωρίς τιμόνι και πηδάλια μέχρι το 2019

Την τελευταία έκδοση του αυτόνομου οχήματος της ανακοίνωσε η Cruise, η μονάδα αυτόνομης οδήγησης της General Motors, η οποία ξεχωρίζει καθώς έρχεται με χωρίς τιμόνι και πηδάλια!

Η νέα αυτή έκδοση διαφέρει από τις υπάρχουσες καθώς η τέταρτη γενιά θα είναι το πρώτο μοντέλο που θα είναι έτοιμο να βγει στην παραγωγή το οποίο θα μπορεί να οδηγείται μόνο του.

Απ’ότι βλέπουμε κι από τις φωτογραφίες, πλέον το όχημα θα είναι σχετικά άδειο και θα αποτελείται όλο από ένα ταμπλό ενώ στο όχημα βρίσκονται διάφορες οθόνες, μέσω των οποίων ο επιβάτης μπορεί να συνεννοείται με το όχημα.

Η General Motors αποκάλυψε τα σχέδιά της για οχήματα χωρίς τιμόνια και πηδάλια καθώς υπέβαλε αίτηση για να λάβει άδεια κυκλοφορίας για τα οχήματά της χωρίς οδηγό, καθώς με την υπάρχουσα κατάσταση, τα οχήματά της δεν ανταποκρίνονται στα πρότυπα ασφαλείας.

Η General Motors αναγνωρίζει ότι το όχημα της δεν μπορεί να πάρει πιστοποίηση καθώς τα υπάρχοντα πρότυπα αφορούν οχήματα που έχουν οδηγό. Οπότε, υποστηρίζει ότι αυτό πρέπει να αλλάξει και για τον λόγο αυτό ζητά εξαίρεση από 16 κανονισμούς. Για παράδειγμα, δεν έχει νόημα να αναφέρεται στον αερόσακο στο τιμόνι καθώς δεν υπάρχει τιμόνι.

Αν τελικά πάρει την άδεια, το φουτουριστικό της όχημα θα μπορούσε να λανσαριστεί στην αγορά μέχρι το 2019.

Να υπενθυμιστεί ότι η General Motors εξαγόρασε την Cruise Automation το 2016 κι από τότε εργάζεται προς την ανάπτυξη τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης. Ήδη αυτόνομα οχήματα της Cruise βρίσκονται στους δρόμους της California, Arizona και Michigan, πραγματοποιώντας δοκιμές.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.