Connected Cars

Formula E: Τι αλλάζει στους κανονισμούς της τρίτης σεζόν

Η Formula E, είναι μια κατηγορία αγώνων για οχήματα τα οποία κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρισμό. Η ιδέα για την δημιουργία αυτής της κατηγορίας υπήρχε από το 2012, με τον πρώτο αγώνα να γίνεται τελικά στο Πεκίνο, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.

Energy Regeneration
Η μεγαλύτερη αλλαγή της τρίτης σεζόν, σε όρους επιδόσεων, έρχεται από την αύξηση του ποσοστού ανάκτησης ενέργειας (energy regeneration) που επιτρέπεται, το οποίο αυξήθηκε κατά 50%, από τα 100kW στα 150 kW.

Αυτό θα επιτρέψει στις ομάδες και τους οδηγούς να έχουν μεγαλύτερη ευελιξία στις στρατηγικές τους. Εκτός των άλλων, ένα όχημα το οποίο μπορεί να ανακτήσει μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας, θα μπορεί να τρέχει και πιο γρήγορα, κάνοντας ολοένα και καλύτερους χρόνους.

Μπαταρίες
Ο κάθε οδηγός έχει σε κάθε αγώνα διαθέσιμα 2 αγωνιστικά οχήματα. Η χωρητικότητα της μπαταρίας σε αυτά θα παραμείνει και φέτος η ίδια, στα 28kWh. Η μεγάλη αλλαγή θα γίνει στην πέμπτη σεζόν, όταν και ο κάθε οδηγός θα έχει ένα όχημα διαθέσιμο, με μπαταρίες μεγαλύτερης ενεργειακή πυκνότητας, ικανές να βγάλουν έναν αγώνα.

Μεταξύ των ομάδων, δεν υπάρχει ανταγωνισμός για την τεχνολογία μπαταριών, αφού η McLaren Applied Technologies έχει επιλεγεί ώστε να προμηθεύει όλες τις ομάδες με μπαταρίες.

Εμπρός πτερύγιο
Μια από τις πιο ορατές αλλαγές στο ηλεκτρικό μονοθέσιο, είναι η νέα εμπρός πτέρυγα. Αυτή η αλλαγή είναι καθαρά αισθητική και όχι λειτουργική, έχοντας ως σκοπό να δημιουργήσει μια οπτική ταυτότητα για το πρωτάθλημα.

Νέα λάστιχα
Για την τρίτη σεζόν, η Michelin παρουσίασε μια νέα έκδοση των 18 ιντσών αναγομωμένων ελαστικών, ειδικά κατασκευασμένα για την Formula E. Είναι σχεδιασμένα για μεγαλύτερη ενεργειακή απόδοση, με το να έχουν μικρότερες τριβές και μειωμένο βάρος. Επιπλέον, μπορούν να φτάσουν στην ιδανική θερμοκρασία για τον αγώνα πολύ πιο γρήγορα.

Roborace
Ο πρώτος αγώνας αυτόνομων οχημάτων, με την ονομασία Roborace, θα είναι μέρος της Formula E στην τρίτη σεζόν.

Στην τρίτη σεζόν της Formula E θα υπάρχουν 10 ομάδες, εκ των οποίων οι τρεις είναι καινούργιες, η Panasonic Jaguar Racing, η Techeetah και η Faraday Future Dragon Racing.

ABT Schaeffler Audi Sport
Andretti Formula E
DS Virgin Racing
Faraday Future Dragon Racing
Panasonic Jaguar Racing
Mahindra Racing
NextEV NIO
Renault e.Dams
Techeetah
Venturi Formula E

Τέλος, για όποιον ενδιαφέρεται αυτό είναι το πρόγραμμα των αγώνων της Formula E για τη σεζόν 2016-2017.

Rd 1 – Hong Kong ePrix – 9 Οκτωβρίου
Rd 2 – Marrakech ePrix* – 12 Νοεμβρίου
Rd 3 – Buenos Aires ePrix – 18 Φεβρουαρίου
Rd 4 – Mexico City ePrix – 1 Απριλίου
Rd 5 – Monaco ePrix – 13 Μαίου
Rd 6 – Paris ePrix – 20 Μαίου
Rd 7 – Berlin ePrix – 10 Ιουνίου
Rd 8 – Brussels ePrix – 1 Ιουλίου
Rd 9 – New York ePrix – 15 Ιουλίου
Rd 10 – New York ePrix – 16 Ιουλίου
Rd 11 – Montreal ePrix – 29 Ιουλίου
Rd 12 – Montreal ePrix – 30 Ιουλίου

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.