Close

Formula E: Audi και BMW με εργοστασιακές ομάδες

Team ABT Schaeffler Audi Sport

Οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση και ετοιμάζονται να παρουσιάσουν πλειάδα νέων ηλεκτρικών μοντέλων μέσα στα επόμενα χρόνια.

O στόχος που έχει θέσει η χώρα είναι μέχρι το 2020 ο στόλος των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους της να αποτελείται τουλάχιστον από 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η αλήθεια είναι πως πρόκειται για έναν αρκετά φιλόδοξο στόχο αν αναλογιστούμε ότι αυτή τη στιγμή τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα (EV και PHEV) που κυκλοφορούν υπολογίζονται κοντά στα 70.000.

Όσο για τα αμιγώς ηλεκτρικά (EV), αυτά δεν ξεπερνούν τις 50.000. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 2015 πωλήθηκαν 12.363 καινούργια EV, ενώ το 2016 οι πωλήσεις παρουσίασαν μείωση – στα 11,410 οχήματα.

Η στροφή προς την ηλεκτροκίνηση, λοιπόν, γίνεται για έναν πολύ σοβαρό λόγο και γι’ αυτό οι εγχώριες εταιρείες επιλέγουν να επενδύσουν στη Formula E, το Πρωτάθλημα, δηλαδή, που διεξάγεται με αμιγώς ηλεκτρικά μονοθέσια.

Audi και BMW που συμμετείχαν μέχρι πρότινος στο Πρωτάθλημα υποστηρίζοντας κάποιες ιδιωτικές ομάδες, θα έχουν πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή, όπως ανακοίνωσαν τα τελευταία 24ωρα.

Audi, η πρώτη

Η Audi που μέχρι πρότινος συνεργαζόταν με την ABT Sportsline, απορρόφησε την ομάδα εξασφαλίζοντας παράλληλα την θέση της στο γκριντ. Έτσι από το νέο Πρωτάθλημα θα κατεβάσει πλήρως εργοστασιακή ομάδα που θα φέρει την ονομασία Audi Sport ABT Schaeffler.

Το ότι θα είμαστε η πρώτη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία που θα εμπλακεί ενεργά στους αγώνες αρχής γενομένης από την επόμενη σεζόν αποτελεί ξεκάθαρη δέσμευση του brand μας στην ηλεκτροκίνηση, τόσο στις πίστες όσο και στο δρόμο με το νέο Audi e-tron”, δήλωσε μεταξύ άλλων ο Dr. Peter Mertens, μέλος του ΔΣ και τεχνικός εξέλιξης της Audi.

Η Audi με την Schaeffler δουλεύουν ήδη πάνω στον νέο ηλεκτροκινητήρα ο οποίος βρίσκεται στη φάση της εξέλιξης και αναμένεται να είναι έτοιμος μέχρι την έναρξη του νέου Πρωταθλήματος.

Ακολουθεί η BMW

Από τη σεζόν 2018/19 στο παιχνίδι θα μπει και η BMW, η οποία ενώνει τις δυνάμεις της με την Andretti Formula E team η οποία θα αναλάβει να “τρέξει” την εργοστασιακή ομάδα της γερμανικής εταιρείας. Μάλιστα, όπως ανακοίνωσε η BMW θα κατασκευάσει μιας νέας κινητήρας μονάδας που θα χρησιμοποιούν τα μονοθέσιά της.

H BMW συνεργάζεται με Andretti Formula E team από τη δεύτερη σεζόν του Πρωταθλήματος προσφέροντας τεχνική υποστήριξη. Εκτός αυτού αποτελεί και επίσημο υποστηρικτή του θεσμού καθώς παρέχει το αυτοκίνητο ασφαλείας (i8) και το ιατρικό αυτοκίνητο (i3) των αγώνων.

Για την BMW, η συμμετοχή στη Formula E ως κατασκευαστής πλέον, έχει πολύ μεγάλη σημασία καθώς θα λειτουργήσει ως πεδίο έρευνας και εξέλιξης για την επόμενη γενιά των προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων της BMW i.

Χρησιμοποιούμε τη Formula E ως ένα εργαστήριο ανάπτυξης. Είμαστε βέβαιοι ότι το BMW Group θα επωφεληθεί από την εμπειρία που θα αποκτηθεί πάνω στην ηλεκτροκίνηση κατά τη διάρκεια του project”, επεσήμανε μεταξύ άλλων ο Klaus Fröhlich, μέλος του ΔΣ της BMW.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top