Electric Cars

Η Ford θα κατασκευάσει το ηλεκτρικό της φορτηγό Τ3 στο Τενεσί

Το τελευταίο εργοστάσιο της Ford στο Stanton στο Δυτικό Τενεσί αρχίζει και παίρνει μορφή.

Η BlueOval City θα απασχολεί 6.000 εργαζόμενους, θα παράγει 500.000 ηλεκτρικά φορτηγά ετησίως και θα παρέχει μεταδευτεροβάθμια εκπαίδευση και τεχνική κατάρτιση.

Πρόκειται για το αποτέλεσμα της συνεργασίας της Ford και της SK On που καταβάλλουν 5,6 δισεκατομμύρια δολάρια για το project. H Ford, μάλιστα, έχει ήδη ξεκινήσει το πρόγραμμα εκπαίδευσης που προετοιμάζει τους μελλοντικούς εργαζόμενους της BlueOval City για τις δουλειές τους.

Το γιγάντιο συγκρότημα θα είναι το πρώτο της Ford που θα είναι πλήρως ουδέτερο από άνθρακα και θα αποτελέσει πρότυπο για τα υπόλοιπα εργοστάσια. Η εταιρεία υπόσχεται να είναι ουδέτερη ως προς τον άνθρακα έως το 2035 με όλες τις τοποθεσίες της να τροφοδοτούνται από ανανεώσιμες πηγές μέχρι τότε.

Στη νέα εγκατάσταση πρόκειται να πραγματοποιηθεί η παραγωγή του ηλεκτρικού φορτηγού T3 θα διαθέτει εξαιρετικά βελτιωμένη αεροδυναμική και θα είναι μια παγκόσμιας κλάσης πλατφόρμα ικανοτήτων και καινοτομίας, σύμφωνα με την εταιρεία.

Τα πάντα για το νέο φορτηγό θα κατασκευαστούν εκεί, με το εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών να κατασκευάζεται από την SK On. Θα χρειαστούν λιγότερο από 30 λεπτά για να μεταφερθούν οι μπαταρίες στη γραμμή συναρμολόγησης φορτηγών στο πάρκο κατασκευής 3.600 στρεμμάτων.

Η περιοχή θα χρησιμοποιεί μόνο ανακυκλωμένο νερό για την κατασκευή και το νέο σύστημα κοινής ωφέλειας θα εξοικονομήσει 50 εκατομμύρια γαλόνια νερού κάθε χρόνο απλώς μειώνοντας την εξάτμιση από τους πύργους ψύξης. Το εργοστάσιο θα εξοπλιστεί με σύστημα διαχείρισης όμβριων υδάτων για να διασφαλιστεί η τοπική προστασία του περιβάλλοντος.

Τέλος, αυτή η γιγάντια τεράστια δομή θα θερμανθεί χρησιμοποιώντας γεωθερμική ενέργεια και ενέργεια που ανακτάται από την υποδομή κοινής ωφέλειας.

Η κατασκευή έχει ήδη ξεκινήσει με τη Ford να σχεδιάζει το φορτηγό T3 να βγει στην παραγωγή το αργότερο το 2025. Η BlueOval City θα είναι σχεδόν τόσο μεγάλη όσο το Gigafactory της Tesla στο Μεξικό όταν τελειώσει.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.