Self-Driving

Οι μηχανικοί της Ford πέφτουν για ύπνο μέσα στα αυτόνομα οχήματα

Η Ford φαίνεται ότι αντιμετωπίζει ένα αναπάντεχο πρόβλημα κατά την διάρκεια των δοκιμών αυτόνομων οχημάτων, αφού οι μηχανικοί ασφαλείας πέφτουν για ύπνο. Από ότι φαίνεται, οι μηχανικοί έχουν αποκτήσει τέτοια οικειότητα και εμπιστοσύνη στα συστήματα που δεν διστάζουν να κλείσουν για λίγο τα μάτια τους.

Η ερευνητική ομάδα που αναπτύσσει τα αυτόνομα οχήματα προσπάθησε να το αποτρέψει, εγκαθιστώντας ξυπνητήρια, συναγερμούς και προειδοποιητικά φώτα. Έχουν εγκαταστήσει μέχρι και δονούμενα καθίσματα και τιμόνια. Ακόμη και η προσθήκη ενός δεύτερου μηχανικού στο αυτοκίνητο δεν απέτρεψε τέτοιου είδους περιστατικά.

Ford CEO: Γιατί φοβάται την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης;

“Αυτοί είναι εκπαιδευμένοι μηχανικοί οι οποίοι βρίσκονται εκεί για να παρατηρούν τι συμβαίνει”, ανέφερε ο Raj Nair, CTO της Ford σε μια συνέντευξη στο Bloomberg. “Όμως είναι η ανθρώπινη φύση να αρχίσεις να εμπιστεύεσαι το όχημα ολοένα και περισσότερο και στο τέλος αισθάνεσαι ότι δεν χρειάζεται να προσέχεις”.

Για να λύσει το συγκεκριμένο πρόβλημα η Ford, αποφάσισε να αφήσει την Level 3 τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης και να επιδιώξει Level 4/5. Στο Level 3 μιλάμε για ημιαυτόνομα οχήματα, όπου οι οδηγοί ίσως χρειαστεί να παρέμβουν μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Αντιθέτως, τα Level 4/5 αυτόνομα οχήματα αναλαμβάνουν την οδήγηση, και ο οδηγός δεν είναι απαραίτητος.

Η Ford σχεδιάζει μέχρι το 2021 να κυκλοφορήσει ένα πλήρως αυτόνομο όχημα το οποίο δεν θα έχει τιμόνι και πεντάλ. Σε αυτό θα βοηθήσει και η πρόσφατη εξαγορά της Argo AI, μιας εταιρείας που αναπτύσσει τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.