Electric Cars

Η Ford έχασε 33.500 ευρώ για κάθε ηλεκτρικό που πούλησε το τελευταίο τρίμηνο

Η Ford μπορεί να κατάφερε να ξεπεράσει τη General Motors σε πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων το τρίτο τρίμηνο αλλά βρέθηκε να αντιμετωπίζει μια κλιμακούμενη οικονομική ζημία στο τμήμα.

Αυτό οφείλεται σε μια υποτονική ζήτηση για ηλεκτρικά και στον πόλεμο τιμών που έχει ουσιαστικά προκαλέσει η Tesla.

Το τρίτο τρίμηνο, η Ford ανέφερε πωλήσεις 20.962 ηλεκτρικών οχημάτων Αυτή η άνοδος οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στην ισχυρή παραγωγή και τις πωλήσεις της Mustang Mach-E. Συγκεκριμένα, το Mach-E σημείωσε σημαντική αύξηση πωλήσεων κατά 42,5%, που μεταφράζεται σε 14.824 μονάδες που πουλήθηκαν το τρίτο τρίμηνο. Από αυτές, 5.872 μονάδες πουλήθηκαν μόνο τον Σεπτέμβριο.

Ακόμα, οι παραδόσεις ηλεκτρικών της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 44%, φέρνοντας αύξηση εσόδων 26% από έτος σε έτος για τη μονάδα ηλεκτρικών της Ford, ύψους 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ο αυξημένος όγκος πωλήσεων, όμως, δεν μεταφράστηκε σε κερδοφορία. Αντίθετα, ο τομέας ηλεκτρικών της Ford κατέγραψε λειτουργική ζημία 1,21 δισ. ευρώ το τρίτο τρίμηνο. Αυτή είναι μια σημαντική αύξηση από την απώλεια 1,03 δισεκατομμυρίων ευρώ το προηγούμενο τρίμηνο και υπερδιπλάσια της ζημίας που αναφέρθηκε το 3ο τρίμηνο του 2022. Ουσιαστικά, η Ford έχασε 33.500 ευρώ για κάθε ηλεκτρικό που πωλήθηκε κατά τη διάρκεια αυτού του τριμήνου, ξεπερνώντας την εκτιμώμενη απώλεια 30.150 ευρώ ανά ηλεκτρικό όχημα το δεύτερο τρίμηνο. Η Ford αναμένει σωρευτική ζημία 4,19 δισεκατομμυρίων ευρώ στο τμήμα ηλεκτρικών για το έτος.

Η Ford αποδίδει τις απώλειες στο τρίτο τρίμηνο στις συνεχείς επενδύσεις της σε ηλεκτρικά οχήματα επόμενης γενιάς και, το πιο σημαντικό, στην περίπλοκη δυναμική της αγοράς. Τα οικονομικά της Ford αναμένεται, μάλιστα, να πιεστούν περαιτέρω λόγω μιας απόπειρας συμφωνίας με το συνδικάτο United Auto Workers (UAW). Αυτή η συμφωνία προσφέρει αύξηση μισθών 25% για 57.000 εργαζόμενους σε διάστημα πέντε ετών.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της αυτοκινητοβιομηχανίας, John Lawler, αυτό θα μπορούσε να προσθέσει περίπου 792 έως 839 ευρώ σε κόστος εργασίας ανά όχημα. Επιπλέον, η πρόσφατη απεργία 41 ημερών της UAW οδήγησε σε απώλεια παραγωγής 80.000 οχημάτων για τη Ford, με κόστος 1,21 δισεκατομμυρίων ευρώ και ουσιαστικά αναιρώντας τα έσοδα του τρίτου τριμήνου 1,12 δισεκατομμυρίων ευρώ.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η Xiaomi ετοιμάζει ανταγωνιστή του Tesla Model Y που θα κάνει το ντεμπούτο του το 2025

Ο τεχνολογικός γίγαντας Xiaomi μπαίνει για τα καλά στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων με ένα…

14/05/2024

Tesla: Ο Elon Musk απέλυσε την ομάδα του Supercharger και τώρα τους προσλαμβάνει ξανά

Πριν από δύο εβδομάδες, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Εlon Musk, ενέκρινε εκτεταμένες απολύσεις σε…

14/05/2024

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.