Categories: Self-Driving

Fisker: Αβέβαιο το μέλλον της – Κατέρρευσαν τα σενάρια διάσωσης από τη Nissan

Η startup ηλεκτρικών οχημάτων του Henrik Fisker, γνωστή για το κομψό Ocean SUV της, αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα επιβίωσης.

Οι συζητήσεις με έναν πιθανό μεγάλο επενδυτή, που είναι κοινό μυστικό ότι πρόκειται για τη Nissan, απέτυχαν, αφήνοντας την εταιρεία μετέωρη. Η είδηση ​​οδήγησε την ήδη κατεστραμμένη μετοχή της Fisker σε περαιτέρω πτώση, προκαλώντας διακοπή των συναλλαγών καθώς οι επενδυτές προετοιμάζονται για τη χειρότερη εξέλιξη.

Επιπλέον, η εταιρεία παραδέχτηκε ότι διέκοψε την παραγωγή του Ocean SUV της την περασμένη εβδομάδα, θέτοντας περαιτέρω αμφιβολίες για την ικανότητά της να τηρήσει τις υποσχέσεις της.

Η κατάρρευση αυτών των συνομιλιών υπογραμμίζει την επισφαλή θέση πολλών startups ηλεκτρικών οχημάτων στο τρέχον οικονομικό κλίμα. Με το αυξανόμενο κόστος, τις διακοπές της εφοδιαστικής αλυσίδας και τον έντονο ανταγωνισμό από καθιερωμένες αυτοκινητοβιομηχανίες, οι μικρότεροι παίκτες όπως η Fisker δυσκολεύονται ολοένα και περισσότερο να εξασφαλίσουν τη χρηματοδότηση που απαιτείται για την κλιμάκωση της παραγωγής και την επίτευξη κερδοφορίας.

Τα προβλήματα της startup επιδεινώθηκαν από μια σειρά από λάθη. Η εταιρεία παραδέχτηκε ότι έχασε μια κρίσιμη πληρωμή τόκων για ένα πακέτο χρηματοδότησης που εξασφαλίστηκε μέσω μετατρέψιμων χαρτονομισμάτων. Αυτή η χρεοκοπία, παρά το γεγονός ότι η Fisker ισχυρίζεται ότι έχει επαρκή αποθέματα μετρητών, εγείρει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με την οικονομική διαχείριση της εταιρείας και την ικανότητά της να περιηγηθεί στην πολυπλοκότητα των κεφαλαιαγορών.

Το Fisker Ocean SUV, το κορυφαίο προϊόν της εταιρείας, αν και διαθέτει κομψό σχεδιασμό, έχει λάβει μικτές κριτικές. Σημαντικοί κριτικοί τεχνολογίας επέκριναν τις δυσλειτουργίες του λογισμικού και τo γεγονός ότι μοιάζει ημιτελές.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ο Henrik Fisker έρχεται αντιμέτωπος με μια αποτυχημένη επιχείρηση ηλεκτρικών οχημάτων. Η προηγούμενη startup του, η Fisker Automotive, υπέκυψε σε οικονομικές δυσκολίες και κήρυξε πτώχευση το 2013.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Xiaomi YU7: Ο CEO επιβεβαιώνει την ύπαρξή του και μοιράζεται φωτογραφίες

O CEO της Xiaomi, Lei Jun, αναγνώρισε επίσημα το ηλεκτρικό SUV YU7 και επιβεβαίωσε ότι…

11/12/2024

Λιγότερο από το 1% των οδηγών επιστρέφουν σε βενζινοκίνητο μετά την αγορά ηλεκτρικού

Σύμφωνα με μια νέα έρευνα της Global EV Alliance, πάνω από το 90% των οδηγών…

11/12/2024

Avatr 06: Ντεμπούτο για το ηλεκτρικό σεντάν σε εκδόσεις EV και EREV

Το Avatr 06 είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό σεντάν που αναπτύχθηκε ως συνεργασία μεταξύ Changan,…

10/12/2024

BYD: Στοχεύει στη μείωση του κόστους της μπαταρίας των ηλεκτρικών κατά 15% με τη νέα μπαταρία Blade που θα κυκλοφορήσει το 2025

Η BYD λανσάρει την επόμενης γενιάς μπαταρία Blade EV την επόμενη χρονιά, υποσχόμενη να προσφέρει…

10/12/2024

Υψηλές πωλήσεις για το Renault 5 στη Γαλλία – Ξεπέρασε το Tesla Model Y

Η γαλλική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων φαίνεται πως ακμάζει στη Γαλλία, παρά την πτώση που παρουσιάζει…

09/12/2024

Xiaomi SUV YU7: Θα κυκλοφορήσει το επόμενο καλοκαίρι για να ανταγωνιστεί το Model Y

H αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών Xiaomi Automobile συνεχίζει να κάνει γνωστή την παρουσία της στον κλάδο, χτυπώντας…

09/12/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.