Electric Cars

Fiat Centoventi: Ο προάγγελος του νέου Fiat 500e με αυτονομία πάνω από 135 χιλιόμετρα

Την περασμένη εβδομάδα, η Fiat αποκάλυψε το πλήρως ηλεκτρικό Concept Centoventi, το οποίο η εταιρεία οραματίζεται ότι θα προσφέρει πολύ περισσότερες δυνατότητες εξατομίκευσης. Η Fiat δεν αποκάλυψε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Centoventi ή αν κάποια στιγμή θα το βγάλει στην παραγωγή, απλά τόνισε ότι προς το παρόν είναι ένα απλό concept.

Ωστόσο, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της FCA, Olivier François, είπε στο Top Gear ότι το Fiat Centoventi δείχνει την στρατηγική που θα ακολουθήσει η Fiat με το ολοκαίνουργιο πλήρως ηλεκτρικό Fiat 500e το οποίο θα κυκλοφορήσει σε ένα χρόνο από τώρα.

Το τωρινό Fiat 500e, το οποίο διαθέτει εμπρόσθια κίνηση, έχει ήδη κυκλοφορήσει 7 ετήσια μοντέλα. Σχεδιαστικά το Fiat 500e βασίζεται σε ένα σχέδιο που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στην Ευρώπη το 2007, και δεν έχει αλλάξει και πολύ από τότε. Το τελευταίο μοντέλο του Fiat 500e προσφέρει αυτονομία 135 χιλιομέτρων, βάση της κλίμακας EPA, 5 χιλιόμετρα λιγότερο από το πρώτο αυτόνομο Fiat 500e που κυκλοφόρησε το 2013.

Όμως, στην πραγματικότητα το Fiat 500e είχε μεγαλύτερη αυτονομία. Φαινόταν ότι συγκεκριμένο ηλεκτρικό όχημα κατασκευάστηκε από ανθρώπους οι οποίοι γνώριζαν πολύ καλά από της ανάγκες του μέσου οδηγού, και έδωσαν έμφαση στις λεπτομέρειες. Ωστόσο, αυτό δεν αποτυπώθηκε και στις πωλήσεις του ηλεκτρικού αυτοκινήτου της Fiat.

Το νέο Fiat 500e κατά κάποιο τρόπο θα είναι η μετενσάρκωση του αρχικού Fiat 500, κάτι που σημαίνει ότι ίσως και να έχει οπίσθια κίνηση. Άλλωστε η χρήση της οπίσθιας κίνησης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μία εύκολη υπόθεση. Επίσης, η Fiat θέλει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο να έχει premium τιμή, ίσως επειδή στο παρελθόν η εταιρεία έχει παραδεχτεί ότι χάνει περίπου 10.000$ με κάθε Fiat 500e που κατασκευάζει.

Καθώς οι τιμές των μπαταριών μειώνονται διαρκώς, είναι πιο εύκολο για τις αυτοκινητοβιομηχανίες να κατασκευάζουν κερδοφόρα ηλεκτρικά οχήματα. Αλλά 10.000$ είναι ένα τεράστιο ποσό, και σίγουρα το χαμηλό κόστος της μπαταρίας δεν μπορεί να αναπληρώσει αυτή την απώλεια, ειδικά σε ένα μικρό αυτοκίνητο όπως το Fiat 500e.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.