Electric Cars

Ευρωπαϊκός οργανισμός ασφάλειας αυτοκινήτου ζητά να επιστρέψουν τα φυσικά χειριστήρια

H πρόοδος στην αυτοκινητοβιομηχανία είναι σε κάποιους τομείς αξιέπαινη, με τα οχήματα να είναι πιο ασφαλή και πιο αποτελεσματικά από ποτέ.

Ο οργανισμός ασφάλειας αυτοκινήτου Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα Αξιολόγησης Νέων Αυτοκινήτων (Euro NCAP) έχει, ωστόσο, μια ένσταση που αφορά στις οθόνες αφής για λειτουργίες που παλαιότερα γίνονταν με παραδοσιακά κουμπιά και χειριστήριαφυσ. Όπως αναφέρει, πρέπει να αλλάξουν το 2026.

«Η υπερβολική χρήση οθονών αφής είναι ένα πρόβλημα σε όλη τη βιομηχανία, καθώς σχεδόν κάθε κατασκευαστής οχημάτων μετακινεί τα βασικά χειριστήρια σε κεντρικές οθόνες αφής, υποχρεώνοντας τους οδηγούς να πάρουν τα μάτια τους από το δρόμο και αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχημάτων απόσπασης της προσοχής», δήλωσε ο Matthew Avery, διευθυντής στρατηγικής ανάπτυξης του Euro NCAP.

«Οι νέες δοκιμές Euro NCAP που αναμένoνται το 2026 θα ενθαρρύνουν τους κατασκευαστές να χρησιμοποιούν ξεχωριστά, φυσικά χειριστήρια για βασικές λειτουργίες με διαισθητικό τρόπο, περιορίζοντας το χρόνο εκτός δρόμου και συνεπώς προάγοντας την ασφαλέστερη οδήγηση», πρόσθεσε.

Ο οργανισμός δεν απαιτεί όλες οι λειτουργίες να γυρίσουν στην ενεργοποίηση με κουμπιά αλλά θέλει να δει φυσικά χειριστήρια για τα φλας, τα φώτα αλάρμ, τους υαλοκαθαριστήρες, την κόρνα και τυχόν λειτουργίες SOS, όπως η λειτουργία eCall της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η Tesla πιθανότατα θα τα βρει περισσότερο σκούρα από όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίας αφού πρόσφατα κατάργησε τα φυσικά χειριστήρια για τις λειτουργίες του φλας, με απτικά κουμπιά στο τιμόνι.

Το Euro NCAP δεν είναι ρυθμιστικός φορέας της κυβέρνησης, επομένως δεν έχει την εξουσία να επιβάλλει στις αυτοκινητοβιομηχανίες να χρησιμοποιούν φυσικούς ελέγχους για αυτές τις λειτουργίες. Βέβαια, η βαθμολογία ασφαλείας πέντε αστέρων από το Euro NCAP είναι ένα ισχυρό ατού για τις πωλήσεις, επομένως θα μπορούσε να ασκηθεί πίεση για αλλαγή.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.