Η Ευρωπαϊκή Ένωση στρέφεται προς τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό ως έναν τρόπο για να μειωθούν οι θάνατοι ρεκόρ από τροχαία ατυχήματα. Το 2015 τα θανατηφόρα τροχαία ατυχήματα αυξήθηκαν κατά 1% σε σύγκριση με το 2014.
Περισσότεροι από 135.000 άνθρωποι – κυρίως πεζοί, ποδηλάτες και οδηγοί μηχανών – τραυματίστηκαν σοβαρά στους δρόμους το περασμένο έτος. Το 90% των θανατηφόρων συγκρούσεων προκαλούνται από οδηγούς που κάνουν λάθη ή αποσπάται η προσοχή τους.
Αξιωματούχος της Επιτροπής Μεταφορών της Ε.Ε. υποστήριξε ότι τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό θα μπορούσε να έχουν τεράστιες δυνατότητες για την οδική ασφάλεια, διότι θα εξαλειφθεί εντελώς το ανθρώπινο λάθος.
Ομάδα των κατασκευαστών αυτοκινήτων και των δημόσιων αρχών εξετάζουν κατά πόσον θα πρέπει να υπάρχουν κανόνες σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης που να διευκρινίζουν ποιος είναι υπεύθυνος για τα ατυχήματα που προκαλούνται από αυτόνομα οχήματα.
Πηγή της Επιτροπής Μεταφορών της Ε.Ε. δήλωσε ότι δεν υπάρχει ακόμα ανάγκη να εισαχθούν νέοι νόμοι που θα ρυθμίζουν την ευθύνη για τα αυτοκίνητα χωρίς οδηγό, δεδομένου ότι τα πρώτα αυτόνομα οχήματα αναμένεται να βγουν στους δρόμους το 2020.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.