Τις επιτώσεις των ηλεκτρικών οχημάτων σε διάφορες βιομηχανίες αναλύει πρόσφατη μελέτη της JP Morgan.
Αρκετές μελέτες θεωρούν ότι περί 2030 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν σημαντική εξάπλωση και θα αποτελούν μέρος της καθημερινότητας, με μία πρόσφατη μελέτη της JP Morgan να εκτιμά ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα είναι ταχύτερα από ότι αναμένεται θεωρώντας ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα μπορούν να έχουν το 35% της παγκόσμιας αγοράς αυτοκινήτων εως το 2025, και το 48% εως το 2030.
Η μεγάλη αυτή αλλαγή θα έχει ως φυσικό επακόλουθο και νέες τάσεις, ενώ οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν θα είναι χαμένες καθώς θα κάνουν την μετάβαση από τους συμβατικούς κινητήρες σε ηλεκτροκινητήρες, κάτι που όμως δεν ισχύει για πολλές άλλες επιχειρήσεις.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα έχουν αρνητικές συνέπειες για τους μηχανικούς και τους εμπόρους αυτοκινήτων καθώς έχουν μειωμένες ανάγκες συντήρησης και λιγότερα μηχανικά μέρη.
Τα λιγότερα μέρη εξαρτημάτων των ηλεκτροκινητήρων τους κάνει λιγότερο πολύπλοκους, και αυτό ίσως είναι αρνητικά νέα για τους διάφορους κατασκευαστές εξαρτημάτων αυτοκινήτων, ενώ και οι εταιρίες χρηματοδότησης οχημάτων μπορεί να πληγούν καθώς οι αξίες scrap των οχημάτων θα πέσουν σημαντικά μειώνοντας το χρηματικό πόσό που θα πάρουν πίσω όταν θα τα έχουν πάλι στην κατοχή τους, ενώ οι καταναλωτές μπορέι να έχουν στην κατοχή τους τα ηλεκτρικά οχήματα για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μειώνοντας έτσι την ζήτηση για δάνεια αυτοκινήτων.
Βέβαια οι εταιρίες ορυκτών καυσίμων αναμένονται να είναι οι μεγάλοι χαμένοι με σημαντική μείωση της ζήτησης για καύσιμα, η οποία μπορεί να φτάσει το 15% εως το 2035.
Όσο για τους κερδισμένους, φαίνεται ότι θα είναι οι καταναλωτές με καθαρότερο αέρα και λιγότερα έξοδα.
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.