Close

Η ηλεκτροκίνηση δεν είναι στις προτεραιότητες της Toyota

Επιφυλακτικοί σχετικά με την ηλεκτροκίνηση παρουσιάζονται οι ιθύνοντες της Toyota, γεγονός που αποδεικνύεται και από το ότι η εταιρεία έχει μείνει κατ’ επιλογή πίσω.

Στα πλάνα της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας είναι να παρουσιάσει το 2020 το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, ρίχνοντας μέχρι τότε το βάρος της στα plug-in υβριδικά και στην τεχνολογία Fuel Cell (Mirai). Και έχει τους λόγους της έχει επιλέξει αυτόν τον δρόμο.

Όπως αναφέρει το The Detroit Bureau ο γενικός διευθυντής της Toyota, Shizuo Abe είπε σε συζήτηση που είχε με εκπροσώπους του Τύπου, η ηλεκτροκίνηση βρίσκεται χαμηλά στη λίστα προτεραιοτήτων της εταιρείας λόγω κυρίως της έλλειψης υποδομών όσον αφορά στο δίκτυο φορτιστών ταχείας φόρτισης (σαν αυτό της Tesla για παράδειγμα) που απαιτεί μεγάλη επένδυση.

Αυτός είναι και ο κύριος λόγος για τον οποίο η Toyota προτιμά να επενδύσει κυρίως σε υβριδικές τεχνολογίες. Σύμφωνα με τον Abe, οι μπαταρίες των υβριδικών και Fuel Cell ηλεκτρικών μοντέλων μπορούν να φορτιστούν πολύ εύκολα στο σπίτι και στο γραφείο, γεγονός που τα καθιστά πιο εφικτές επιλογές.

Η Toyota διαθέτει στη γκάμα της το πολυβραβευμένο Prius (Plug-In Hybrid), που αποτελεί το πρώτο μαζικής παραγωγής υβριδικό αυτοκίνητο με περισσότερες από δέκα εκατομμύρια πωλήσεις σε όλον τον κόσμο από το 1997 οπότε και βγήκε στην παραγωγή.

Επίσης, από το 2015 ξεκίνησαν οι πωλήσεις του -πολύ πιο ακριβού σε σχέση με το Prius- Mirai (“μέλλον”, στα ιαπωνικά) που λειτουργεί χρησιμοποιώντας υδρογόνο για παραγωγή ενέργειας και εκπέμποντας μόνο νερό, το Mirai που αποτελεί το πρώτο όχημα παραγωγής με κυψέλες υδρογόνου.

Το Mirai υιοθετεί το σύστημα Toyota Fuel Cell (TFCS), ένα συνδυασμό κυψελών καυσίμου και υβριδικής τεχνολογίας. Το σύστημα περιλαμβάνει αποκλειστικές τεχνολογίες της Toyota, όπως σύστημα συστοιχίας κυψελών και το ρεζερβουάρ υδρογόνου υψηλής πίεσης.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top