Για τα καλά στον χορό της ηλεκτροκίνησης θα μπει η Volkswagen, που θα φτάσει τον στόχο της νωρίτερα από το αρχικό της πλάνο.
Το 2020 αποτελεί τη χρονιά, που η Volkswagen θα μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης, με την αρχή να γίνεται με το ID.3 hatcback, ενώ θα βγει στην παραγωγή και το ηλεκτρικό SUV, με την ονομασία ID Crozz. Όμως, δε σκοπεύει να το κάνει για να λέει μόνο και μόνο ότι έφτιαξε μερικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Οι Γερμανοί έχουν στόχο την κορυφή και μέχρι πρότινος το πλάνο τους ήταν να παράγουν 1 εκατομμύριο μονάδες ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025. Ωστόσο, τα πράγματα φαίνεται πως κυλούν καλύτερα για τη VW, με την εταιρεία να ανακοινώνει μέσα στην εβδομάδα ότι ο στόχος του 1 εκατομμυρίου θα επιτευχθεί νωρίτερα και πιο συγκεκριμένα μέχρι το 2023.
Μάλιστα, το τωρινό πλάνο του Ομίλου είναι να φτάσουν το 1,5 εκατομμύριο μέχρι το 2025, κάτι που δείχνει ξεκάθαρα τα σχέδια του VW Group. Άλλωστε, αυτό φαίνεται και από την επένδυση του Ομίλου, που εδρεύει στο Βόλφσμπουργκ, καθώς θα διαθέσει 37 δις δολάρια για να ηγηθεί των EV, με τα 12 εξ’ αυτών να πηγαίνουν στη Volkswagen.
Από εκεί και πέρα, το Group θα παρουσιάσει οχτώ ηλεκτρικά ή υβριδικά μοντέλα μέσα στη χρονιά που διανύουμε, στα οποία θα συμπεριλαμβάνονται και αυτά της Audi, της Seat και της Skoda. Όσο για το ID.3, θα έχει αυτονομία από 205 έως 340 μίλια (330 έως 547 χιλιόμετρα), αναλόγως την έκδοση, και θα κοστίζει λιγότερο από 30000 ευρώ.
Τέλος, να σημειωθεί ότι, για να φτάσει στον στόχο της η VW, θα φτιάξει ένα εργοστάσιο στην Κίνα, αλλά κι αυτό στην πολιτεία του Τένεσι στην Αμερική, όπου θα κατασκευαστεί κι ένα εργοστάσιο για την κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά μοντέλα.
Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…
Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.