Κάθε νέο αυτοκίνητο που πωλείται το 2015, ενσωματώνει κατά μέσο όρο 30 μικροεπεξεργαστές και η ασφάλεια αυτών των ενσωματωμένων συστημάτων αμφισβητείται σοβαρά από τη συνδεσιμότητα του οχήματος στο διαδίκτυο. Το 2020 τα 3/4 των νέων οχημάτων θα έχουν σύνδεση στο ίντερνετ.
Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα της VDC Research που συνεχίζει αναφέροντας ότι τα υποσυστήματα τα οποία απαρτίζουν τις έξυπνες λειτουργίες των αυτοκινήτων προέρχονται από διαφορετικούς κατασκευαστές με αποτέλεσμα να είναι περίπλοκη μια καθολική αντιμετώπιση του ζητήματος ασφάλεια.
Το βασικό κενό ασφαλείας στα αυτόνομα και διασυνδεδεμένα οχήματα βρίσκεται στο CAN Bus (Controller Area Network), τον δίαυλο που επιτρέπει στα ηλεκτρονικά υποσυστήματα του οχήματος να επικοινωνούν μεταξύ τους χωρίς ενδιάμεσο κάποιο κεντρικό υπολογιστικό σύστημα.
Σύμφωνα με την VDC Research, η προστασία του CAN Bus από εξωτερικές απειλές είναι βασική για την συνολική ασφάλεια των οχημάτων που έχουν σύνδεση στο διαδίκτυο.
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…
H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…
Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…
Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.