Self-Driving

Η Κίνα δεν επιτρέπει σε ξένες κατασκευάστριες αυτόνομων οχημάτων τη χαρτογράφηση

Η Κινέζικη κυβέρνηση απαγορεύει σε ξένες κατασκευάστριες αυτόνομων οχημάτων να χαρτογραφούν λεπτομερώς τους δρόμους της σύμφωνα με δημοσίευμα των Financial Times.

Οι περιορισμοί δεν αφορούν σε κινέζικες εταιρείες και ο λόγος που η κυβέρνηση της Κίνας αποφάσισε κάτι τέτοιο σχετίζεται με λόγους εθνικής ασφάλειας καθώς η χώρα φοβάται ότι υπάρχει κίνδυνος κατασκοπίας.

Η Κίνα για πάνω από μια δεκαετία έχει περιορίσει την καταγραφή γεωγραφικής πληροφορίας καθώς πιστεύει ότι δίνοντας πρόσβαση τέτοιου είδους πληροφοριών σε άλλες χώρες, αποτελεί κίνδυνο ασφαλίας.

Χωρίς άδεια από την κυβέρνηση δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν γεωγραφικές έρευνες και πολλές ψηφιακές κάμερες δεν καταγράφουν γεωγραφικές συντεταγμένες, όπως συμβαίνει με άλλες χώρες, όπως αναφέρει το Fortune.

Οι περιορισμοί στη χαρτογράφηση σημαίνουν ότι οι ξένες εταιρείες αυτόνομων οχημάτων που θέλουν να δραστηριοποιηθούν στην Κίνα θα πρέπει να συνεργαστούν με τοπικές εταιρείες προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στα δεδομένα.

Η πρακτική βέβαια δεν διαφέρει και πολύ από την υπάρχουσα που αντιμετωπίζουν οι ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων στην Κίνα, καθώς πάλι θα πρέπει να συνεργαστούν με έναν τπικό κατασκευαστή.

Παρά το γεγονός ότι και η πρακτική αυτή έχει εγείρει ανησυχίες περί κλοπής πνευματικής ιδιοκτησίας, οι περισσότερες εταιρείες συμβιβάζονται προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στην πολυπόθητη αγορά.

Οι κινέζικες εταιρείες όπως οι Baidu και TuSimple ήδη εργάζονται σε αυτόνομα οχήματα και ίσως έχουν ήδη προβάδισμα απέναντι σε ξένες εταιρείες καθώς έχουν άνετα πρόσβαση στα πολυπόθητα δεδομένα, συν του γεγονότος ότι μπορεί να δεχτούν πολλές συνεργασίες.

Ωστόσο, η Tesla φαίνεται να αποτελεί εξαίρεση καθώς φαίνεται να βρίσκεται κοντά σε συμφωνία για κατασκευή οχημάτων στην Κίνα, υπό τους δικούς της όρους.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.