Electric Cars

CEO Stellantis: Τα ηλεκτρικά οχήματα πρέπει να είναι προσιτά αλλά και κερδοφόρα

Ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos Tavares, ο ηγέτης πίσω από μάρκες όπως Jeep, Ram, Dodge, Fiat και πολλές άλλες, έχει μια προειδοποίηση για άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες.

Όπως είπε, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα πρέπει να είναι προσιτά αλλά και κερδοφόρα, διαφορετικά θα βρεθούν «σε μπελάδες πολύ, πολύ σύντομα».

Για να προσελκύσουν αγοραστές της μεσαίας τάξης, απαιτούνται χαμηλότερες τιμές. Είναι μια σταθερή θέση του CEO που επαναλαμβάνει εδώ και τουλάχιστον ένα χρόνο. «Μπορείτε να το λύσετε μόνο εάν μειώσετε το κόστος», είπε ο Tavares στο συνέδριο της Goldman Sachs, προσθέτοντας, «και αυτό είναι κάτι στο οποίο είμαστε αρκετά καλοί».

Ο Tavares επεσήμανε τα φθηνότερα ηλεκτρικά, συμπεριλαμβανομένου του επερχόμενου Citroen e-C3, που ξεκινούν από περίπου 23.300 ευρώ. Όπως είπε, το νέο Citroen EV είναι το «πρώτο ευρωπαϊκό προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο». Χρησιμοποιεί μια έκδοση της πλατφόρμας «Smart Car» της Stellantis, που βρίσκει εφαρμογή στην Ινδία για να προσφέρει χαμηλές τιμές.

Ο Tavares είπε ότι η μάρκα «μάχεται μετωπικά» με την Tesla για τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη. Η Natalie Knight, CFO της Stellantis, είπε ότι η αυτοκινητοβιομηχανία ξεπέρασε την Tesla για τη δεύτερη θέση στις ευρωπαϊκές πωλήσεις.

Ο Tavares είπε ότι η πρόσφατη συμφωνία με τη Leapmotor θα τους βοηθήσει να παραδώσουν κερδοφόρα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη. Είπε ότι συνεργαζόμενος με τη Leapmotor, η Stellantis «ξεκινά με ένα σημείο προμήθειας που είναι 30 τοις εκατό πιο ανταγωνιστικό σε κόστος από οτιδήποτε μπορείς να βρεις στον δυτικό κόσμο». «Αυτοί που δεν μπορούν να βγάλουν χρήματα με ηλεκτρικά οχήματα θα βρεθούν σε μπελάδες πολύ, πολύ σύντομα».

Η Stellantis κλείνει πιο γρήγορα τη διαφορά στην Ευρώπη «γιατί ξεκινήσαμε νωρίτερα», είπε ο Tavares. Η μάρκα θα φέρει πολλά νέα ηλεκτρικά μοντέλα που προέρχονται από τις Ram, Jeep και Fiat.

Στο πλαίσιο του εργοστασίου της Dare Forward 2030, η εταιρεία στοχεύει το 100% των ευρωπαϊκών πωλήσεων να είναι ηλεκτρικά έως το 2030. Στις ΗΠΑ, η Stellantis αναμένει περίπου 50% μερίδιο πωλήσεων.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.