Electric Cars

Car Wars: Ford, GM και Stellantis θα κερδίσουν την αγορά ηλεκτρικών των ΗΠΑ

Η Ford, η GM και η Stellantis θα κερδίσουν το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ τα επόμενα τέσσερα χρόνια, αλλά δεν θα είναι εύκολο.

Σύμφωνα με την ετήσια έκθεση «Car Wars» της Bank of America (BofA), «tα επόμενα τέσσερα+ χρόνια θα μπορούσαν να είναι μερικά από τα πιο αβέβαια και ασταθή για τη στρατηγική προϊόντων», με τις κυκλοφορίες ηλεκτρικών να επιταχύνονται, την αβεβαιότητα σχετικά με τα οχήματα ICE και την πιθανότητα ακύρωσης προϊόντων την τελευταία στιγμή.

Η BofA λέει ότι «η κυριαρχία του ICE έχει τελειώσει», με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αναμένεται να αντιπροσωπεύουν μεγαλύτερο μέρος των νέων μοντέλων από το 2024 έως το 2027 (46% EV έναντι 35% ICE) με άλλο 18% υβριδικό.

Οι πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων έσπασαν άλλο ένα ρεκόρ το πρώτο τρίμηνο του 2023, διεκδικώντας πάνω από το 7% της αγοράς αυτοκινήτων των ΗΠΑ για πρώτη φορά και η τάση αναμένεται να επιταχυνθεί στο εξής.

Η ανάλυση του Car Wars επισημαίνει ότι τα ηλεκτρικά οχήματα αντιπροσωπεύουν έως και το 26% των συνολικών πωλήσεων αυτοκινήτων στις ΗΠΑ έως το 2026, που τροφοδοτούνται από τον νόμο για τη μείωση του πληθωρισμού και την αυξανόμενη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα.

Ως αποτέλεσμα, η BofA λέει ότι παρόλο που «η κυριαρχία της Tesla σε αυτό το τμήμα της αγοράς που βρίσκεται ακόμη σε σύσταση μπορεί να πλησιάζει στο τέλος της, θα παραμείνει ένας σημαντικός παράγοντας». Η έκθεση προβλέπει ότι το μερίδιο αγοράς της Tesla θα μειωθεί από το ανώτατο όριο του 78% το 2018 σε περίπου 18% μέχρι το τέλος του 2026.

Η Tesla θα παραμείνει ο πιο σημαντικός παίκτης στην αγορά των ηλεκτρικών οχημάτων των ΗΠΑ, αλλά η Ford, η GM και η Stellantis αναμένεται να είναι οι μεγαλύτεροι κερδισμένοι μεριδίων.

Η Ford και η GM αναμένεται να φτάσουν το 14% του μεριδίου αγοράς στις ΗΠΑ, ενώ η Stellantis, η οποία ήταν πιο αργή από τους ανταγωνιστές της, αναμένεται να φτάσει το 8%.

Με βάση τις προβλέψεις για τα προϊόντα και τις προσδοκίες που προσφέρει το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η έκθεση σημειώνει ότι η GM, η Stellantis, η VW και η Hyundai/Kia ακολουθούν πιο επιθετική στρατηγική προς τα ηλεκτρικά, ετοιμάζοντας πολλά νέα μοντέλα.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.