Categories: Self-Driving

BYD: Επιβεβαιώνει ότι τα Dolphin and Seal EVs έρχονται στην Ευρώπη φέτος

Η BYD επιβεβαίωσε ότι το αμιγώς ηλεκτρικό συμπαγές hatchback Dolphin έρχεται στην Ευρώπη φέτος μαζί με το μεσαίο σεντάν Seal.

Μετά την κυκλοφορία τριών πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων στην Ευρώπη – το Atto 3 compact SUV, το Han large sedan και το Tang μεγάλο SUV – η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία διευρύνει την ευρωπαϊκή της γκάμα με δύο ακόμα μοντέλα.

Και τα δύο βασίζονται στην BYD e-Platform 3.0, η οποία στηρίζει επίσης το Atto 3 και χρησιμοποιεί τις μπαταρίες Blade της αυτοκινητοβιομηχανίας με χημεία κυψελών LFP σε διαμόρφωση 800 volt.

Στην Ευρώπη, το BYD Dolphin θα είναι διαθέσιμο με μια μπαταρία φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) 60 κιλοβατώρων BYD Blade με τεχνολογία Cell-to-Pack (CTP). Η μπαταρία τροφοδοτεί έναν μπροστινό ηλεκτρικό κινητήρα ισχύος 150 κιλοβάτ (201 ίππους). Αυτή η παραλλαγή του Dolphin θα διαρκεί για 427 χιλιόμετρα συνδυασμένης εμβέλειας WLTP. Η BYD λέει ότι οι ευρωπαϊκές προπωλήσεις του Dolphin θα ξεκινήσουν τον Ιούνιο, με τις παραδόσεις των πελατών να ακολουθούν από το τέταρτο τρίμηνο.

Το BYD Seal θα έρθει με μπαταρία Blade 82 kWh διαθέσιμη με κίνηση στους πίσω ή σε όλους τους τροχούς. Το μοντέλο RWD διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 230 kW (308 hp) και προσφέρει συνδυασμένη αυτονομία WLTP 570 km, ενώ η έκδοση AWD έχει 390 kW (523 hp) από δύο κινητήρες και καλύπτει έως και 520 km με μία μόνο φόρτιση.

Η φόρτιση από 30 έως 80 τοις εκατό λέγεται ότι διαρκεί 26 λεπτά για το Seal και 29 λεπτά για το Dolphin. με την εταιρεία να αναφέρει μέγιστο ρυθμό ταχείας φόρτισης DC 150 kW και για τα δύο μοντέλα. Το Seal and Dolphin προσφέρει επίσης φόρτιση εναλλασσόμενου ρεύματος με 11 kW και λειτουργία από όχημα σε φορτίο (V2L).

Το ηλεκτρικό σεντάν διαθέτει την εξελιγμένη τεχνολογία Cell-to-Body (CTP) όπου η μπαταρία είναι ενσωματωμένη στο πάτωμα του αμαξώματος, δημιουργώντας μια δομή που ενσωματώνει την μπαταρία Blade και το δίσκο.

Αυτό επιτρέπει χαμηλότερο ύψος οχήματος, αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος και περισσότερο χώρο στην καμπίνα λόγω του μειωμένου όγκου της μπαταρίας. Το BYD Seal θα φτάσει στα ευρωπαϊκά καταστήματα της μάρκας τον Σεπτέμβριο.

Η αυτοκινητοβιομηχανία δεν έχει ανακοινώσει ακόμη τις τιμές για τα δύο μοντέλα στην Ευρώπη, αλλά ανέφερε ένα εύρος τιμών 32.900-41.600 $ (30.000-38.000 ευρώ) για το Dolphin σε μια εκδήλωση, σύμφωνα με το Electrive.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.