Electric Cars

Bosch: Παρουσιάζει πρωτοπόρα τεχνολογία ηλεκτροκίνησης για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα

Όταν μιλάμε για τη μεταφορά εμπορευμάτων μέσα στις πόλεις, τα βαν και τα μεσαίου μεγέθους φορτηγά είναι τα πρώτα που μας έρχονται στο νου. Καθώς είναι ηλεκτρικά, κινούνται τοπικά χωρίς την εκπομπή καυσαερίων, βελτιώνοντας την ποιότητα του αέρα και μειώνοντας την ηχορύπανση. H Bosch ξεκινά άμεσα την παραγωγή όγκου μιας νέας μονάδας κίνησης για τέτοια ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, που αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν ενσωματωμένο μετατροπέα. Ο μετατροπέας ελέγχει τον ηλεκτροκινητήρα και παρέχει σύνδεση με την μπαταρία υψηλής τάσης.

«H Bosch προωθεί την ηλεκτροκίνηση και στα επαγγελματικά οχήματα. Σε σύγκριση με τις προηγούμενες, η νέα μονάδα παρέχει ακόμη μεγαλύτερη ισχύ και πυκνότητα ροπής και είναι ακόμη πιο ελαφριά και πιο συμπαγής», λέει ο Δρ. Markus Heyn, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bosch και πρόεδρος του επιχειρηματικού τομέα Mobility Solutions. Μαζί, ο κινητήρας και ο μετατροπέας ζυγίζουν περίπου 80 κιλά. H Bosch έχει μειώσει τις απώλειες ηλεκτρισμού κατά περισσότερο από 20 τοις εκατό, με τη χρήση των νέων ημιαγωγών ισχύος, γεγονός που επιτρέπει τον μετατροπέα να αποδίδει σε επίπεδο 97 τοις εκατό, αυξάνοντας έτσι την αυτονομία των οχημάτων. Χάρη στην ευέλικτη κατασκευή, η ενσωμάτωση της μονάδας μετάδοσης κίνησης σε υπάρχοντα και νέα μοντέλα οχημάτων γίνεται ακόμη πιο εύκολη.

Το ντεμπούτο της ηλεκτροκίνησης στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα θα γίνει στο φορτηγό Daimler, όπου το σύστημα μετάδοσης κίνησης θα συμπληρώνεται από έναν μετατροπέα DC/DC και τη μονάδα ελέγχου οχήματος της Bosch. H μέγιστη ισχύς της μονάδας είναι 129 kW, ενώ η συνεχής ισχύς είναι 100 kW. Για σύντομο χρονικό διάστημα, η σύγχρονη μηχανή μόνιμου μαγνήτη μπορεί να παράγει μέγιστη ροπή 430 Nm. Ακόμη και με βάρος οχήματος 8,5 τόνων, αυτό εξασφαλίζει σε κάθε περίσταση ανώτερη οδηγική απόδοση – ακόμη και σε λοφώδεις πόλεις όπως το Τόκιο, η Ρώμη ή το Σαν Φρανσίσκο.

Μια καλή βάση που βελτιώνεται περισσότερο

Οι μηχανικοί της Bosch έχουν βασίσει τη σχεδίαση του ηλεκτροκινητήρα και του μετατροπέα στην τεχνολογία που χρησιμοποιείται για την κατηγορία των επιβατικών αυτοκινήτων. Αυτό όχι μόνο επιτάχυνε σημαντικά τη φάση της ανάπτυξης, αλλά βοήθησε και στη μείωση του κόστους. Ενσωματώνοντας τη μονάδα ηλεκτρικής μετάδοσης κίνησης στο υπάρχον κύκλωμα υδρόψυξης των οχημάτων, το κύκλωμα ψύξης με βάση το λάδι δεν είναι απαραίτητο πια.
Επιπλέον, η υψηλή ταχύτητα περιστροφής του ηλεκτροκινητήρα διασφαλίζει την επαρκή μετάδοση μιας ταχύτητας και καλύπτει όλες τις απαιτήσεις. H μικρότερη διάσταση του νέου ηλεκτροκίνητου μηχανισμού σημαίνει ότι μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί μια μπαταρία που αποτελείται από ένα μόνο κομμάτι. Οι νέοι μικροελεγκτές προσφέρουν πολύ μεγαλύτερη υπολογιστική ισχύ για την επεξεργασία των πολύπλοκων αλγορίθμων ελέγχου της ηλεκτρικής μονάδας μέσα σε χιλιοστά του δευτερολέπτου. Σε αυτό το πλαίσιο, το λογισμικό είναι σε μεγάλο βαθμό υπεύθυνο για την απόδοση της ηλεκτροκίνησης και μπορεί να προσαρμοστεί στις συγκεκριμένες απαιτήσεις των πελατών. H μονάδα μετάδοσης κίνησης θα μπει σε γραμμή παραγωγής στο Hildesheim της Γερμανίας, το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτροκινητήρων της Bosch.

Μεγάλη γκάμα προϊόντων και υψηλό επίπεδο επένδυσης

«H Bosch έχει επενδύσει ήδη πάνω από πέντε δισεκατομμύρια ευρώ στην ηλεκτροκίνηση», λέει ο Heyn. Από το 2018, η εταιρεία έχει αποκτήσει 170 έργα παραγωγής. Το 2025, τα έσοδα από τις πωλήσεις αναμένεται να ξεπεράσουν τα πέντε δισεκατομμύρια ευρώ. H Bosch έχει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων, διαθέσιμα προς τους πελάτες, από μεμονωμένους αισθητήρες, ηλεκτρικούς κινητήρες, ηλεκτρονικά ισχύος και ηλεκτρονικές μονάδες ελέγχου μέχρι ολοκληρωμένες λύσεις όπως το eAxle. Η προηγμένη μονάδα οδήγησης, για παράδειγμα, που ενσωματώνει την κίνηση, το σύστημα διεύθυνσης και τα φρένα, προσφέρει απλοποιημένα σημεία σύνδεσης και έτσι βελτιώνεται η επικοινωνία μεταξύ των εξαρτημάτων. Αυτό διασφαλίζει τη βέλτιστη αλληλεπίδραση μεταξύ των συστημάτων και των υποσυγκροτημάτων του ηλεκτρικού οχήματος – π.χ. όσον αφορά τη σταθεροποίηση του οχήματος ή την ανάκτηση ενέργειας, καθώς και σημαντικά μικρότερο χρόνο λανσαρίσματος στην αγορά. Ως εκ τούτου, τόσο οι καθιερωμένοι κατασκευαστές όσο και οι νέοι πάροχοι μπορούν να βγάλουν τα ηλεκτρικά τους οχήματα στους δρόμους πιο γρήγορα από ποτέ.

Δελτίο Τύπου

Αλέξανδρος Παππάς

Ο Αλέξανδρος Παππάς συνεργάζεται με το Autonomous από την αρχή της δημιουργίας του site. Καθημερινά αναζητά και καταγράφει τα πιο σημαντικά τα νέα τεχνολογίας για το αυτοκίνητο από την ελληνική αλλά και την διεθνή ειδησεογραφία. Ο Αλέξανδρος έχει σπουδάσει στην Αγγλία και σήμερα διατηρεί ένα από τα μεγαλύτερα βιβλιοπωλεία στην Χαλκιδική.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.