Categories: Self-Driving

BMW: Το σύστημα αυτονομίας επιπέδου 3 στη Γερμανία το 2024

Η BMW θα γίνει ο δεύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο που θα προσφέρει ένα σύστημα βοήθειας οδήγησης υψηλής αυτοματοποίησης Επιπέδου 3, όταν η λειτουργία Personal Pilot L3 της γίνει διαθέσιμη στην τελευταία γενιά της σειράς 7 (συμπεριλαμβανομένου του i7) αργότερα φέτος στη Γερμανία.

Η εταιρεία θα ακολουθήσει τα βήματα της Mercedes-Benz, η οποία ξεκίνησε να εφοδιάζει την S-Class με ένα παρόμοιο σύστημα νωρίτερα φέτος. Με τιμή περίπου στα $6,400 (€6,000), το χαρακτηριστικό Personal Pilot L3 της BMW επιτρέπει στον οδηγό να αφήσει τα χέρια του από το τιμόνι και τα μάτια του από τον δρόμο σε ταχύτητες έως 60 χιλιόμετρα ανά ώρα σε αυτοκινητόδρομους.

Η BMW δηλώνει ότι το σύστημα είναι το πρώτο του είδους που μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί στο σκοτάδι, χάρη στους “ιδιαίτερα πολύπλοκους αισθητήρες” του. Το Personal Pilot L3 θα γίνει διαθέσιμο για παραγγελία τον Δεκέμβριο και τα πρώτα αυτοκίνητα που θα είναι εξοπλισμένα με αυτό θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής τον Μάρτιο του επόμενου έτους, σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία.

Η Εταιρεία Μηχανικών Αυτοκινητοβιομηχανίας (SAE) ορίζει ένα σύστημα αυτοματοποιημένης οδήγησης Επιπέδου 3 ως ικανό να εκτελεί το τιμόνι, την επιτάχυνση, το φρενάρισμα, το κεντράρισμα στη λωρίδα και τη διατήρηση κατάλληλης απόστασης από το αυτοκίνητο μπροστά. Ωστόσο, η μεγαλύτερη διαφορά μεταξύ ενός συστήματος Επιπέδου 2 – όπως το λεγόμενο Full Self-Driving (FSD) της Tesla – και ενός Επιπέδου 3 είναι ότι ο άνθρωπος πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου εξοπλισμένου με Επίπεδο 3 δεν οδηγεί ουσιαστικά το όχημα. Ωστόσο, ο άνθρωπος που κάθεται στη θέση του οδηγού πρέπει να είναι σε θέση να αναλάβει τον έλεγχο του αυτοκινήτου όταν του ζητηθεί.

Στην περίπτωση του συστήματος της BMW, η εταιρεία λέει ότι ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει να οδηγήσει ανά πάσα στιγμή. Αν ζητηθεί από τον άνθρωπο να αναλάβει τον έλεγχο αλλά αυτό δεν συμβεί, το αυτοκίνητο θα έρθει σε ελεγχόμενη στάση.

Το βοηθητικό σύστημα οδήγησης Επιπέδου 3 της BMW λειτουργεί συνδυάζοντας δεδομένα από έναν ζωντανό υψηλής ευκρίνειας χάρτη, “εξαιρετικά ακριβή GPS” εντοπισμό θέσης, αισθητήρες 360 μοιρών, πολλές κάμερες βίντεο, υπερηχητικούς αισθητήρες, αισθητήρες ραντάρ και έναν αισθητήρα lidar 3D. Μια σύνδεση κινητής τηλεφωνίας 5G προσφέρεται επίσης ως μέρος του πακέτου.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.