Close

BMW iNEXT: Crossover με αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3

Το πλήρως ηλεκτρικό BMW iNEXT θα βγει στην παραγωγή το 2021 και θα είναι Crossover, το οποίο θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3.

Λεπτομέρειες για το BMW iNEXT έδωσε ο επικεφαλής μάνατζερ της BMWi στον Καναδά, Kevin Marcotte.

Το πλήρως ηλεκτρικό όχημα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας θα βγει στην παραγωγή το 2021 και θα βρίθει τεχνολογιών. Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι πως δεν θα πρόκειται για κάποιο sedan, αλλά για ένα Crossover ή Sport Activity Vehicle (SAV) όπως ονομάζονται αυτού του τύπου τα οχήματα.

Σε διαστάσεις θα είναι κοντά σε αυτές της Jaguar I-Pace, ενώ θα δανείζεται κάποια στοιχεία και τεχνολογίες από το “διαστημικό” BMW Vision Next 100 Concept (σ.σ. αυτό που βλέπετε στις φωτογραφίες) που είχε παρουσιάσει η εταιρεία το 2016.

Η κατασκευή του θα γίνει με τη χρήση υλικών υψηλής τεχνολογίας και χαμηλού βάρους, όπως για παράδειγμα εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος σε σασί και αμάξωμα, ώστε το βάρος του οχήματος να διατηρηθεί σε όσο το δυνατόν πιο χαμηλά επίπεδα γίνεται.

Όσο για το εσωτερικό του θα είναι φουτουριστικό και θα προσφέρει τις πιο μοντέρνες τεχνολογίες διασύνδεσης, όπως αναφέρουν οι άνθρωποι της BMW. H παραγωγή του θα ξεκινήσει το 2021 στο εργοστάσιο του Dingolfing.

To iNEXT θα αποτελεί ένα άλμα προς τα μπροστά όχι μόνο όσον αφορά τον εξηλεκτρισμό, αλλά και την τεχνολογία. Για μας θα είναι το next big thing που θα μας φέρει στην κορυφή της αυτοκινητοβιομηχανίας”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο Kevin Marcotte.

Το SAV iNEXT, όταν θα βγει στην παραγωγή το 2021, θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 3 (Level 3), σύμφωνα με τον Marcotte.

Θα είναι, πάντως, εφοδιασμένο με την απαιτούμενη τεχνολογία για να υποστηρίξει ακόμα και αυτόνομη οδήγηση (Level 5), την οποία όμως δεν θα μπορεί να χρησιμοποιήσει, καθώς δεν θα υπάρχει ακόμα έτοιμο νομοθετικό πλαίσιο, αλλά και κατάλληλες υποδομές που να υποστηρίξουν πλήρως αυτόνομα οχήματα.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top