Close

BMW i4: Στην παραγωγή ηλεκτρικό σεντάν που θα βασίζεται στο iVision Dynamics concept

BMW iVision Dynamics concept

Το BMW i4 θα είναι ένα από τα νέα, αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της γερμανικής εταιρείας που θα βγουν στην παραγωγή μέχρι το 2025, όπως έγινε γνωστό στη Γενεύη.

Στο πλαίσιο του εξηλεκτρισμού της προϊοντικής της γκάμας, η BMW θα παρουσιάσει 25 πλήρως ή μερικώς ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2025.

Ένα από αυτά θα είναι και το i4 το οποίο θα βασίζεται στο iVision Dynamics concept που παρουσίασε πέρσι στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.

BMW iVision Dynamics concept

“Μέχρι το 2025, το παγκόσμιο portfolio των οχημάτων μας θα περιλαμβάνει 25 πλήρως – ή μερικώς ηλεκτρικά μοντέλα”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Πρόεδρος Δ.Σ. της BMW AG, Harald Krüger μιλώντας στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.

“Στο περσινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, αποκαλύψαμε το όραμά μας για το μέλλον της ηλεκτρικής μετακίνησης με το BMW i Vision Dynamics. Το όχημα αυτό θα γίνει πραγματικότητα: θα το κατασκευάσουμε στο Μόναχο – και θα είναι το BMW i4”, πρόσθεσε.

BMW iVision Dynamics concept

Το BMW i4 θα είναι ένα σεντάν που θα τοποθετείται μετά το BMW i3. Το πότε ακριβώς θα περάσει στην παραγωγή δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό. Το i4 θα βασίζεται στο iVision Dynamics, το οποίο υποσχόταν αυτονομία 600 km, τελική 200 km/h και 0-100km/h σε τέσσερα δευτερόλεπτα.

Αυτή τη στιγμή πέρα από το i3 το BMW Group δεν διαθέτει άλλο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα. Το επόμενο πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο του ομίλου θα είναι το MINI Ε που θα βγει στην παραγωγή το 2019, ενώ θα ακολουθήσει η ηλεκτρική έκδοση του BMW X3.

BMW iVision Dynamics concept

Το 2021 θα έρθει το iNext το οποίο η εταιρεία παρουσιάζει ως αντίπαλο του Tesla Model 3.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top