Connected Cars

Audi: Προειδοποιεί τις αντιπροσωπίες για την γρήγορη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα

Σύμφωνα με τους αναλυτές της βιομηχανίας αυτοκινήτων, ένα μεγάλο εμπόδιο προς της μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα είναι οι αντιπροσωπείες. Αυτή την στιγμή το ενδιαφέρον τους δεν στρέφεται στην προώθηση ηλεκτρικών οχημάτων, αφού γνωρίζουν ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα χρειάζονται μικρότερη συντήρηση και λιγότερα service, πάνω στα οποία στηρίζονται για το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων τους.

Ως αποτέλεσμα, η γνώση των αντιπροσωπειών για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ελάχιστη, συνήθως δεν έχουν άμεσα διαθέσιμο κάποιο αυτοκίνητο, και επιπλέον “ξεχνούν” να τα φορτίσουν και να τα έχουν έτοιμα για test-drive.

Η Tesla ανέμενε ότι θα υπάρξει μια τέτοια αντίδραση από τις παραδοσιακές αντιπροσωπείες, και για αυτό τον λόγο δημιούργησε το δικό της δίκτυο πωλήσεων. Όμως, εδραιωμένες στην βιομηχανία εταιρείες πρέπει τώρα να πείσουν το δικό τους δίκτυο αντιπροσώπων ώστε να προωθήσουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ο Εθνικός Σύλλογος Αντιπροσωπειών Αυτοκινήτων (NADA) των ΗΠΑ έκανε το ετήσιο συνέδριό του την προηγούμενη εβδομάδα στην Νέα Ορλεάνη. Εκεί βρέθηκε και ο Πρόεδρος της Audi στην Αμερική, Scott Keogh, ο οποίος προσπάθησε να πείσει τους αντιπροσώπους να “αγκαλιάσουν” τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία θα κατακτήσουν την αγορά στα επόμενα δέκα χρόνια.

Συγκεκριμένα ανέφερε, “Όλος αυτός ο φόβος για το που θα φορτίσω το αυτοκίνητό μου απομακρύνεται. Η τεχνολογία σε αυτό το μέτωπο κινείται πολύ γρήγορα. Εάν κοιτάξεις την αγορά τα επόμενα 7, 8, 9, 10 χρόνια, θα υπάρχουν 30-40 εταιρείες οι οποίες θα επιχειρούν αποκλειστικά με ηλεκτρικά αυτοκίνητα”.

Audi: Ανακοίνωσε επέκταση στην αγορά της Κίνας με 5 νέα ηλεκτρικά οχήματα

Κατά την διάρκεια της ομιλίας του, ο Keogh ανέφερε ότι γνωρίζει τις μειωμένες απαιτήσεις για service των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ωστόσο ανέφερε ότι οι αντιπροσωπείες θα πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους για να έχουν έσοδα από τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

“Πρέπει να κοιτάξουμε σε εναλλακτικές οδούς για να βγάλουμε πάλι χρήματα. Αυτά τα αυτοκίνητα θα χρειάζονται λιγότερη επιδιόρθωση. Όμως θα υπάρξουν ένα σωρό άλλες ευκαιρίες γύρω από τις μπαταρίες και την βοήθεια των πελατών στο σπίτι τους. Έχεις τους πελάτες, έχεις την ζυγαριά, έχεις την παρουσία. Πρέπει να γίνετε η πρώτη στάση όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Πρέπει να γίνεται μέρος ολόκληρου του ηλεκτρικού οικοσυστήματος.”

Σίγουρα στο μέλλον θα υπάρξουν και άλλες αντίστοιχες κινήσεις από ηγέτες στην βιομηχανία αυτοκινήτων, με σκοπό να διευκολύνουν την μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Όπως και να έχει, η μεταβατική περίοδος θα είναι δύσκολη, ωστόσο με την κατάλληλη προετοιμασία οι αντιπροσωπείες θα τα καταφέρουν.

Πηγή

Λάμπρος Κοσμόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.