Close

Η Audi σκέφτεται να φτιάξει (ξανά) ηλεκτρικό supercar

Το αν μη τι άλλο εντυπωσιακό ηλεκτρικό supercar της Audi, R8 e-tron, το οποίο οδηγούσε ο Tony Stark στο “Ironman 3”, δεν είχε την ανταπόκριση που θα περίμενε η εταιρεία και έτσι στα τέλη του 2016 αποφάσισε την αναστολή της παραγωγής του.

Τροχοπέδη στην εμπορική του πορεία αποτέλεσε η τιμή πώλησής του που είχε οριστεί στο ένα εκατομμύριο ευρώ. Το αποτέλεσμα ήταν στους 19 μήνες που το R8 e-tron έμεινε στην παραγωγή, να πουληθούν λιγότερα από 100 αντίτυπα…

Τώρα, η Audi φαίνεται πως ετοιμάζεται να επιστρέψει δριμύτερη με ένα νέο ηλεκτρικό όχημα υπερ-επιδόσεων, όπως επιβεβαίωσε με δηλώσεις του ο επικεφαλής έρευνας και εξέλιξης της εταιρείας, Peter Mertens.

Το ερώτημα είναι ‘θα ήθελα να συμβεί αυτό σύντομα’ και η απάντηση είναι ‘ναι, φυσικά’. Για ένα brand όπως η Audi, ένα supercar είναι πάντα ενδιαφέρον και είναι μια κατηγορία στην οποία ανέκαθεν ‘παίζαμε’. Ήμασταν ανέκαθεν ένας πολύ σοβαρός παίκτης”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο Martens.

Πριν λίγους μήνες Audi και Porsche υπέγραψαν πολυετή συμφωνία συνεργασίας με στόχο την εξέλιξη και την κατασκευή κοινών πατωμάτων, τμημάτων και εξαρτημάτων ηλεκτρικών οχημάτων με ορίζοντα το 2025.

Η Porsche δουλεύει πυρετωδώς πάνω στο επόμενο μεγάλο project της, την ηλεκτρική Mission E.

Προφανώς και το νέο εγχείρημα της Audi θα έχει και κάτι από Porsche. Ειδικά στο κομμάτι της φόρτισης καθώς ένα από τα πλεονεκτήματα της Mission E θα είναι η ταχύτατη φόρτιση των μπαταριών της.

Συγκεκριμένα, θα μπορούν να φορτίσουν στο 80% της χωρητικότητάς τους σε μόλις 15 λεπτά, χάρη στον ταχυφορτιστή 800 Volt που έχει δημιουργήσει η εταιρεία.

Ένας τέτοιος ταχυφορτιστής επιβαρύνει σημαντικά το κόστος στον λογαριασμό. Πρέπει να αξιολογήσουμε το αν οι πελάτες θα είναι έτοιμοι να πληρώσουν κάτι τέτοιο… Σε κατηγορίες όπως αυτή των supercars, η απάντηση θα είναι ναι, δε χωρά αμφιβολία επ’ αυτού”, σχολίασε ο Mertens μιλώντας στο Autocar.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top