Electric Cars

Audi: Ετοιμάζεται για το πρώτο της εργοστάσιο συναρμολόγησης EV στις ΗΠΑ;

Η Audi είναι η τελευταία αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει να αλλάξει τη στρατηγική της μετά την ψήφιση του ιστορικού νόμου για τη μείωση του πληθωρισμού, επεκτείνοντας τις ομοσπονδιακές φορολογικές πιστώσεις στις ΗΠΑ.

Σε συνέντευξή του στο Automotive News, ο επικεφαλής τεχνικός διευθυντής της Audi, Oliver Hoffman, είπε ότι ο λογαριασμός του Inflation Reduction Act (IRA) θα έχει «τεράστιο αντίκτυπο» στη στρατηγική της στη Βόρεια Αμερική, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία σκέφτεται να κατασκευάσει το πρώτο της εργοστάσιο ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.

Η Volkswagen βρίσκεται στη μέση μιας πλήρους αναμόρφωσης του χαρτοφυλακίου για να ικανοποιήσει την αυξανόμενη προτίμηση των καταναλωτών για ηλεκτρικά οχήματα, ιδιαίτερα στις ΗΠΑ. Ο όμιλος αυτοκινητοβιομηχανίας και οι θυγατρικές του, συμπεριλαμβανομένης της Audi, αναζητούν τρόπους για να επεκτείνουν τις παραγωγικές τους ικανότητες στις πολιτείες ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, συμπεριλαμβανομένου ενός πιθανού εργοστασίου EV.

Ο νόμος για τη μείωση του πληθωρισμού, που ψηφίστηκε τον Αύγουστο, παρέχει φορολογικές εκπτώσεις για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ. Με την αγορά ενός νέου EV, μπορεί ο αγοραστής να έχει πίστωση φόρου 7.500 $ ή 4.000 $ για μεταχειρισμένα.

Ωστόσο, για να είναι κατάλληλο ένα μοντέλο, πρέπει να πληροί αυστηρές απαιτήσεις προμήθειας και κατασκευής μπαταρίας. Η πλειονότητα των εξαρτημάτων της μπαταρίας πρέπει να προέρχεται από τη Βόρεια Αμερική, ενώ η τελική συναρμολόγηση πρέπει επίσης να γίνει στη Βόρεια Αμερική ή με εταίρους ελεύθερου εμπορίου των ΗΠΑ.

Αυτή τη στιγμή, το ID.4 της Volkswagen είναι το μοναδικό ηλεκτρικό μοντέλο του ομίλου αυτοκινήτων που πιθανότατα θα πληροί τις προϋποθέσεις για την πίστωση. Το ID.4 κατασκευάζεται στο εργοστάσιο παραγωγής της VW στο Chattanooga του Τενεσί, όπου ξεκίνησε η παραγωγή του τον Ιούλιο.

Η Audi άνοιξε το πρώτο της εργοστάσιο συναρμολόγησης στη Βόρεια Αμερική στο San Jose Chiapa του Μεξικού το 2016, όπου κατασκευάζει το Q5 SUV, ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της. Προς το παρόν, όλα τα ηλεκτρικά οχήματα της Audi εισάγονται στις ΗΠΑ, αλλά η αυτοκινητοβιομηχανία θέλει να το αλλάξει αυτό.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.