Electric Cars

Audi e-tron: Αποκαλυπτήρια για το πλήρως ηλεκτρικό SUV [video]

Το πολυαναμενόμενο Audi e-tron, το πλήρως ηλεκτρικό της SUV παρουσίασε η Audi, το οποίο μεταξύ άλλων θα έρχεται με αυτονομία 400 χιλιομέτρων.

Το Audi e-tron θα έρχεται με νέα αρχιτεκτονική μπαταρίας 95 kWh και κάνει χρήση τεχνολογίας ιόντων λιθίου. Το βάρος της είναι 699 kg Και είναι τοποθετημένη στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου.

Για την διαχείριση της θερμότητας η Audi χρησιμοποιεί ένα υδρόψυκτο σύστημα που βρίσκεται στο κάτω μέρος της μπαταρίας. Η γνωστή κατασκευάστρια αναφέρει ότι το σύστημα διαχείρισης ενέργειας επιτρέπει στο e-tron να απελευθερώσει όλη του την ισχύ χωρίς απώλειες. Ακόμη, όπως αναφέρθηκε, η αυτονομία του Audi e-tron είναι 400 χιλιόμετρα, αλλά σε πραγματικές συνθήκες αναμένεται να είναι λιγότερη.

Tο e-tron έρχεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, οι οποίοι βρίσκονται σε κάθε άξονα και για να απελευθερωθεί η πλήρης ισχύς του χρειάζεται η ενεργοποίηση του boost” mode. Ο κινητήρας στον πίσω άξονα μπορεί να παράγει 165 kW, με τα 25 από αυτά να είναι «κλειδωμένα» για το boost mode. Ο κινητήρας στον εμπρόσθιο άξονα παράγει ισχύ 135 kW με τα 10 kW να προορίζονται για το boost mode. Η συνολική ισχύς των 300 kW δίνει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0 σε 100 χλμ/ώρα σε 5,7 δευτερόλεπτα.

Αυτό που διαφοροποιεί το e-tron δεν είναι οι επιδόσεις του αλλά το γεγονός ότι μέσα σε 30 λεπτά μπορεί να φορτίσει μέχρι και 80% της χωρητικότητάς του. Αυτό βέβαια συμβαίνει μόνο σε συνθήκες γρήγορης φόρτισης (με φορτιστές 150 kW). Για το σπίτι που θα φορτίζουν οι περισσότεροι, η Audi δίνει έναν φορτιστή 11 kW. Εκτός όμως από τη βασική έκδοση του φορτιστή θα υπάρχει και η έκδοση “Connect” που θα δίνει στον φορτιστή «έξυπνες» δυνατότητες όπως η φόρτιση με χρήση ηλιακής ενέργειας αν στην περιοχή υπάρχουν ηλιακά πάνελ κλπ.

Ακόμη, το e-tron, θα έρχεται με τεχνολογία ψηφιακών πλευρικών καθρεφτών, αλλά το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό θα είναι διαθέσιμο μόνο σε χώρες που το επιτρέπει η νομοθεσία. Όλα δείχνουν όμως ότι θα είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη έναντι 1.400 ευρώ.

Όποιος επιλέξει το εν λόγω χαρακτηριστικό αντί για καθρέφτη θα έχει κάμερα και θα μπορεί να βλέπει το «feed» από μια οθόνη OLED που βρίσκεται στο εσωτερικό της πόρτας.

Η βασική έκδοση του Audi e-tron αναμένεται να κυκλοφορήσει στα τέλη του 2018 και θα κοστίζει 79.700 ευρώ.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

View Comments

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.