Η Audi παρουσίασε τη νέα σχεδιαστική της κατεύθυνση στο Μιλάνο, μια φιλοσοφία που αποκαλεί «ριζική απλότητα».
Το πρώτο φυσικό παράδειγμα αυτής της νέας σκέψης είναι το Audi Concept C, ένα πλήρως ηλεκτρικό, διθέσιο σπορ αυτοκίνητο που καταργεί τις περίπλοκες γραμμές και επιφάνειες.

Η ηγεσία της Audi επιμένει ότι δεν πρόκειται απλώς για ένα μεμονωμένο πρωτότυπο όχημα, αλλά για μια νέα αρχή για ολόκληρη την εταιρεία, που επηρεάζει τα πάντα, από τα μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα μέχρι την εταιρική της δομή.

Το Concept C είναι ένα εντυπωσιακό όχημα που μοιάζει ταυτόχρονα φουτουριστικό και παράξενα οικείο. Το πιο καθοριστικό του χαρακτηριστικό είναι η όρθια, κάθετη μάσκα, ένα σχεδιαστικό στοιχείο εμπνευσμένο από το θρυλικό αγωνιστικό αυτοκίνητο Auto Union Type C του 1936. Αυτό το νέο πλαίσιο σχηματίζει το κέντρο της πρόσοψης του αυτοκινήτου, αντικαθιστώντας τις φαρδιές, επιθετικές μάσκες που κυριαρχούσαν στο σχεδιασμό των αυτοκινήτων εδώ και χρόνια.

Το υπόλοιπο αμάξωμα είναι λείο και μονολιθικό, με μια ενιαία, έντονη γραμμή ώμων να ορίζει το σχήμα του. Το αυτοκίνητο, βαμμένο σε χρώμα που ονομάζεται “Titanium”, διαθέτει μια νέα φωτεινή υπογραφή με τέσσερα οριζόντια στοιχεία σε κάθε προβολέα και πίσω φως, μια εμφάνιση που προορίζεται να γίνει το νέο πρόσωπο της Audi στο δρόμο. Για οδήγηση σε ανοιχτό χώρο, το Concept C χρησιμοποιεί μια ηλεκτρικά αναδιπλούμενη σκληρή οροφή, κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά σε roadster της Audi, η οποία του επιτρέπει να διατηρεί το καθαρό του σχήμα όταν η οροφή είναι σηκωμένη.

Σε έναν κόσμο όπου τα ταμπλό των αυτοκινήτων μοιάζουν περισσότερο με κέντρα διοίκησης για διαστρικά ταξίδια, η Audi προτείνει μια άλλη ιδέα: τα κουμπιά.
Μια αναδιπλούμενη κεντρική οθόνη 10,4 ιντσών παρέχει βασικές πληροφορίες, αλλά η έμφαση δίνεται στα φυσικά, απτικά χειριστήρια. Το τιμόνι και η κεντρική κονσόλα διαθέτουν χειριστήρια κατασκευασμένα από ανοδιωμένο αλουμίνιο, σχεδιασμένα να παρέχουν ένα ικανοποιητικό μηχανικό “κλικ Audi” όταν χρησιμοποιούνται. Αυτή η νέα έμφαση στην “ντροπαλή τεχνολογία”, όπου η τεχνολογία είναι παρούσα αλλά όχι υπερβολική, υποτίθεται ότι απαλλάσσει τον οδηγό από περισπασμούς. Τα υλικά στο εσωτερικό είναι ένα μείγμα φυσικών υφών και μετάλλων, δημιουργώντας έναν χώρο που δίνει την αίσθηση υψηλής ποιότητας χωρίς να είναι επιδεικτικός.

Σύμφωνα με την ηγεσία της Audi, αυτή η αλλαγή ήταν αναμενόμενη εδώ και καιρό. «Η ριζική απλότητα βρίσκεται στην καρδιά της προσέγγισής μας. Επιτυγχάνουμε σαφήνεια περιορίζοντας τα πάντα στα ουσιώδη», λέει ο επικεφαλής δημιουργικού Massimo Frascella.
Αυτή η φιλοσοφία εκτείνεται πέρα από το στούντιο σχεδιασμού. Ο Διευθύνων Σύμβουλος Gernot Döllner δήλωσε ότι η εταιρεία βρίσκεται σε μια θεμελιώδη αναδιάρθρωση. «Η φάση της απογραφής έχει τελειώσει», δήλωσε ο Döllner. «Τώρα είναι η ώρα να κοιτάξουμε προς το μέλλον και να επιταχύνουμε».

Αυτή η νέα σχεδιαστική κατεύθυνση έρχεται παράλληλα με μια μαζική προϊοντική επιθετική πολιτική. Η Audi σχεδιάζει να λανσάρει περισσότερα από 20 νέα μοντέλα μέσα σε μια περίοδο 24 μηνών, ένα σχέδιο που θα της δώσει τη νεότερη γκάμα στην premium κατηγορία.
Το επερχόμενο κύμα οχημάτων θα περιλαμβάνει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα, plug-in υβριδικά και μια νέα γενιά βενζινοκίνητων οχημάτων. Αυτή η ευέλικτη στρατηγική έχει σχεδιαστεί για να διατηρήσει την εταιρεία ισχυρή σε βασικές αγορές όπως η Ευρώπη, η Κίνα και η Βόρεια Αμερική καθώς συνεχίζεται η μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα.