Connected Cars

Το 2019 στην παραγωγή η Aston Martin RapidE

Η Aston Martin, η αγαπημένη εταιρεία του θρυλικού πράκτορα James Bond, περνά στην εποχή της ηλεκτροκίνησης καθώς την Τρίτη 27/6 ανακοίνωσε τα σχέδιά της για την παραγωγή του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου της.

Ο λόγος για την έκδοση παραγωγής του RapidE concept που μας είχε παρουσιάσει η βρετανική εταιρεία προ διετίας.

Εκείνο το μοντέλο, βέβαια, αποτελούσε στην ουσία την ηλεκτρική εκδοχή της Rapide S, ενώ η έκδοση παραγωγής, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, θα βασίζεται στην Rapide AMR και θα έχει τη δυναμική της Rapid S.

Η RapidE είναι ένα ηλεκτρικό τετράπορτο σπορ saloon υπερεπιδόσεων, το οποίο εξελίσσει η Aston Martin σε συνεργασία με την Williams Advanced Engineering.

Παρά το γεγονός ότι δεν υπάρχουν επίσημα στοιχεία για τους ηλεκτροκινητήρες και τις επιδόσεις του, πληροφορίες θέλουν την ύπαρξη τεσσάρων ηλεκτρικών μοτέρ με συνολική απόδοση που θα κυμαίνεται από 800 έως 1.000 PS.

Λέγεται, επίσης, ότι θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, μια με κίνηση στους πίσω τροχούς και μια με τετρακίνηση.

Τα παραπάνω στοιχεία δεν είναι επίσημα, οπότε τα παραθέτουμε με επιφυλακτικότητα.

Αλλαγή πλάνων και… Williams

Αρχικά, η Aston Martin είχε συνάψει συνεργασία με την κινέζικη εταιρεία τεχνολογίας LeEco για την εξέλιξη της RapidE, έχοντας θέσει ως στόχο την έναρξη παραγωγής του μοντέλου το 2018.

Ωστόσο, η συνεργασία δεν προχώρησε καθώς λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετώπισε η LeEco, η Aston Martin στράφηκε στην Williams Advanced Engineering για την εξέλιξη του μοντέλου.

Αυτή η αλλαγή είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει αναθεώρηση πλάνων τόσο για το έτος έναρξης παραγωγής της RapidE, όσο και για των αριθμό των μονάδων που θα παραχθούν.

Έτσι, το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Aston Martin θα βγει στην παραγωγή το 2019 σε μόλις 155 μονάδες – σχεδόν το 1/3 δηλαδή από το αρχικό πλάνο παραγωγής-, με την τιμή του να κυμαίνεται στα $255.000.

Οι παραγγελίες της ηλεκτρικής Aston Martin ξεκινούν μέσα στον Ιούλιο. Όσοι πιστοί, προσέλθετε!

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.