Close

Η Volvo ριχνει άκυρο στους κινητήρες εσωτερικής καύσης

H Volvo είναι ο πρώτος μεγάλος κατασκευαστής που θα υιοθετήσει την ηλεκτροκίνηση σε όλα της τα μοντέλα που θα βγουν στην παραγωγή από το 2019 και έπειτα.

Έρχεται το τέλος των κινητήρων εσωτερικής καύσης;

Στη Volvo το πιστεύουν και δε μένουν μόνο στα λόγια, καθώς όπως ανακοίνωσε την Τετάρτη 5/7 η εταιρεία, κάθε μοντέλο της που θα βγει στην παραγωγή από το 2019 και έπειτα θα είναι εφοδιασμένο με ηλεκτρικό κινητήρα!

Συγκεκριμένα, από το 2019 έως και το 2021 η Σουηδική εταιρεία θα παρουσιάσει πέντε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα δύο εκ των οποίων θα προέρχονται από την υπό-μπράντα της, την Polestar, που εστιάζει στα υψηλής απόδοσης μοντέλα της εταιρείας.

Η προϊοντική γκάμα της Volvo θα περιλαμβάνει επίσης υβριδικά μοντέλα “plug-in hybrid” και “mild” hybrid, που θα συνδυάζουν κινητήρες diesel/βενζίνης με ηλεκτροκινητήρες.

Αυτή η ανακοίνωση σημειώνει το τέλος των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν αποκλειστικά κινητήρα εσωτερικής καύσης”, ανέφερε ο πρόεδρος και CEO της Volvo, Håkan Samuelsson.

Η Volvo Cars έχει δηλώσει ότι στα πλάνα της είναι να έχει πουλήσει ένα εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το 2025. Όταν το είπαμε αυτό, το εννοούσαμε. Και αυτός είναι ο τρόπος που θα το κάνουμε”, πρόσθεσε.

Θυμίζουμε ότι από το 2010 η Volvo έχει περάσει στην ιδιοκτησία της Geely, της μοναδικής αυτοκινητοβιομηχανίας από την Κίνα που παράγει αυτοκίνητα για την αγορά των ΗΠΑ.

Η Κίνα αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων παγκοσμίως, με τις πωλήσεις το 2016 να προσεγγίζουν τα 265.000 οχήματα, τη στιγμή που στην Ευρώπη οι πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών έφτασαν τις 110.000, σύμφωνα με τα στοιχεία του EV-Volumes.com.

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top