Electric Cars

Η Αιθιοπία είναι έτοιμη να απαγορεύσει τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης

Μια ανακοίνωση με παγκόσμιο συνταρακτικό αντίκτυπο έρχεται από την Αιθιοπία, η οποία αποφάσισε να απαγορεύσει άμεσα τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).

Η Αιθιοπία θέλει να απαγορεύσει από εδώ και στο εξής τα οχήματα που κινούνται με βενζίνη και ντίζελ. Δεν υπάρχουν συζητήσεις για έλλειψη υποδομής, η οικονομική προσιτότητα δεν φαίνεται καν να λαμβάνεται υπόψη και η Αιθιοπία απλώς λέει όχι στο αυξανόμενο κόστος των καυσίμων και στη ρύπανση.

Σύμφωνα με τον υπουργό Μεταφορών της Αιθιοπίας Alemu Sime, η χώρα ξόδεψε 6 δισεκατομμύρια ευρώ μόνο πέρυσι για εισαγωγή βενζίνης και ντίζελ. Εκτός του ότι είναι οικονομικά μη βιώσιμο, τα επίπεδα ρύπανσης στις πόλεις είναι εκτός ελέγχου. Η μόνη διέξοδος από το αίνιγμα, σύμφωνα με τον υπουργό Sime, είναι η άμεση απαγόρευση εισόδου στη χώρα μη ηλεκτρικών οχημάτων – παλαιών ή νέων.

Το Υπουργείο Μεταφορών προχωρά να ενεργήσει σε σχέδια υψηλής προτεραιότητας για τη δημιουργία υποδομής φόρτισης σε ολόκληρη τη χώρα, μετά την έκθεση που υπέβαλε ο Sime στη Βουλή των Αντιπροσώπων της Αιθιοπίας. Η σχεδιαζόμενη απαγόρευση θα εφαρμοστεί αυστηρά και οι υπάρχοντες ιδιοκτήτες οχημάτων θα υποβληθούν σε αυστηρά τεστ. Όποιο όχημα αποτύχει, θα πρέπει να αποσυρθεί από το δρόμο.

Κοιτώντας ρεαλιστικά το πλάνο, η Αιθιοπία έχει περίπου 2 εκατομμύρια οχήματα , με ένα μεγάλο μέρος από αυτά να είναι πολύ πάνω από 20 ετών. Τα παλαιότερα οχήματα υπόκεινται ήδη σε υψηλούς φόρους αναγκάζοντας τους εισαγωγείς να φέρουν νεότερα αυτοκίνητα στη χώρα. Οι εισαγωγείς αυτοκινήτων χαμηλών εκπομπών από την άλλη πλευρά αντιμετωπίζουν χαμηλότερους φόρους και η τοπική κατασκευή ηλεκτρικών ενθαρρύνεται με σημαντικές φορολογικές ελαφρύνσεις και κίνητρα.

Η αφαίρεση 2 εκατομμυρίων οχημάτων με κινητήρα ICE θα διαρκέσει λίγο, και έτσι θα δημιουργηθεί η υποδομή φόρτισης για τα 2 εκατομμύρια ηλεκτρικά αυτοκίνητα που τελικά θα τα αντικαταστήσουν. Αν τα καταφέρει η Αιθιοπία, θα γίνει παράδειγμα που μπορεί να ακολουθήσουν πολλές περισσότερες αφρικανικές χώρες, μετατρέποντας την ήπειρο σε έναν απρόσμενο ηγέτη στη μετάβαση των ηλεκτρικών οχημάτων.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Ford: Φέρεται να μειώνει τις παραγγελίες μπαταριών μετά από απώλειες 100.000 $ ανά ηλεκτρικό το 1ο τρίμηνο

Η Ford μειώνει τις παραγγελίες από προμηθευτές μπαταριών υψηλής τάσης για να προσπαθήσει να διατηρήσει…

13/05/2024

BYD Sea Lion 07: Με εξαιρετική ταχύτητα φόρτισης και τιμή από 24.460 €

Η BYD αποκάλυψε την τελευταία της προσφορά, το Sea Lion 07, ένα μεσαίο SUV γεμάτο…

13/05/2024

Wayve: Επένδυση πάνω από 1 δισ. δολάρια για την ανάπτυξη τεχνητής νοημοσύνης για αυτοοδηγούμενα οχήματα

Η Wayve έχει εξασφαλίσει 1,05 δισεκατομμύρια δολάρια για την ανάπτυξη τεχνολογίας «ενσωματωμένης τεχνητής νοημοσύνης» επόμενης…

12/05/2024

Αυτοί είναι οι πέντε κορυφαίοι κατασκευαστές ηλεκτρικών στον κόσμο για το πρώτο τρίμηνο με βάση της πωλήσεις

Περισσότερα από 3,2 εκατομμύρια νέα επιβατικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα ταξινομήθηκαν παγκοσμίως κατά το πρώτο τρίμηνο του…

11/05/2024

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.