Close

Η αγορά φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αναμένεται στα 18,6 δισ. δολ. έως το 2030

Στα 18,6 δισεκατομμύρια δολάρια αναμένεται να ανέρχεται η αγορά φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στη Βόρεια Αμερική μέχρι το 2030, σύμφωνα με έκθεση της Wood Mackenzie.

Η έκθεση αναφέρει ότι μέχρι το 2030, τα ηλεκτρικά οχήματα θα αποτελούν το 11% των νέων πωλήσεων και θα έχουν εγκατασταθεί περίπου 40 εκατομμύρια σημεία φόρτισης παγκοσμίως. Οι μειωμένες τιμές και τα κίνητρα που θα προσφέρουν οι κυβερνήσεις αναμένεται να ενισχύσουν τις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων παγκοσμίως.

wood mackenzie

Ο Timotej Gavrilovic, αναλυτής της Greentech Media, του τομέα της Wood Mackenzie που συνέταξε την έκθεση αναφέρει: «Το οικοσύστημα υποδομής φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων είναι αρκετά περίπλοκο και τα περισσότερα projects απαιτούν ισχυρές συνεργασίες μεταξύ τόσο των ιδιωτικών όσο και των δημοσίων μετόχων προκειμένου να ενσωματωθεί η απαραίτητη υποδομή». Ο ίδιος πρόσθεσε ότι παρόλο που οι ευκαιρίες θα είναι αρχικά λίγες, σύντομα θα υπάρξει αύξηση.

Ο παγκόσμιος στόλος ηλεκτρικών οχημάτων είναι πολύ πιθανό να υπερτριπλασιαστεί στα 13 εκατομμύρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας, από 3,7 εκατ. πέρυσι, σύμφωνα με το Πρακτορείο Διεθνούς Ενέργειας (International Energy Agency). Οι πωλήσεις ίσως αυξηθούν κατά 24% κάθε χρόνο κατά μέσο όρο μέχρι το 2030 με την Κίνα να αποτελεί τη μεγαλύτερη αγορά.

Μεγάλες πετρελαϊκές όπως οι Royal Dutch Shell και BP, μελετούν το πώς να μεταφέρουν την επιτυχία που έχουν στον τομέα της βενζινοκίνητης αγοράς, στον τομέα της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Στον τομέα αυτόν θα έχουν να ανταγωνιστούν εταιρείες υπηρεσιών και τεχνολογίας, οι οποίες επίσης θεωρούν τη φόρτιση ως έναν τομέα που τους “ανήκει”.

Πηγή

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top