Electric Cars

2024 Fiat 600: Το Seicento επιστρέφει 13 χρόνια μετά

Το Fiat Seicento επέστρεψε μετά από 13 χρόνια απουσίας και, εκτός από το όνομα, δεν έχει τίποτα άλλο κοινό με τον προκάτοχό του.

Το τρίθυρο χάτσμπακ έχει φύγει έχει φύγει και στη θέση του έχουμε ένα πιο πρακτικό πεντάθυρο crossover αμάξωμα. Μηχανικά συνδεδεμένο με το Jeep Avenger, το νέο μοντέλο της κατηγορίας Β χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα e-CMP2 που αναπτύχθηκε από τη Stellantis, η οποία θα δημιουργήσει επίσης ένα αντίστοιχο μοντέλο Alfa Romeo το 2024.

Το αναγεννημένο Fiat Seicento έχει μήκος 4,17 μέτρα και το λογότυπο “600” στέκεται περήφανα μπροστά και στο κέντρο. Θα παρατηρήσετε ότι δεν υπάρχει σήμα Fiat μπροστά, καθώς μόνο η πίσω πόρτα φέρει το όνομα της εταιρείας.

Η Fiat διαθέτει 360 λίτρα όγκου φορτίου με τα πίσω καθίσματα στη θέση τους και επιπλέον 15 λίτρα εντός της καμπίνας χάρη σε διάφορους αποθηκευτικούς χώρους. Το νέο 600 χωράει πέντε άτομα και στοχεύει να προσφέρει περισσότερα από 400 χιλιόμετρα αυτονομίας στον συνδυασμένο κύκλο WLTP χάρη στη μπαταρία 54 kWh. Οδηγώντας στην πόλη, θα πρέπει να αντέχει για περισσότερα από 600 χιλιόμετρα.

Μόλις εξαντληθεί η μπαταρία, υποστηρίζει φόρτιση έως και 100 kW, οπότε θα χρειαστεί λιγότερο από μισή ώρα για να ανανεωθεί η μπαταρία στο 80%. Η ισχύς προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα ονομαστικής ισχύος 154 ίππων, αρκετή για 0 σε 100 km/h σε εννέα δευτερόλεπτα.

Το εσωτερικό είναι όμορφα εξοπλισμένο με ψηφιακό ταμπλό οργάνων επτά ιντσών, σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,25 ιντσών και ηχοσύστημα με έξι ηχεία. Η Fiat διαθέτει ηλεκτρική πίσω πόρτα, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, προσαρμοζόμενο cruise control καθώς και αισθητήρες βροχής και φωτός.

Στην Ιταλία, το νέο 600 σε καθαρό ηλεκτρικό κάλυμμα κοστίζει από 35.950 € για την έκδοση Red και 40.950 € για την La Prima. Η παραγωγή ξεκινά αυτόν τον μήνα στο εργοστάσιο Tychy στην Πολωνία όπου θα κατασκευαστεί και το Jeep Avenger. Ενώ το τελευταίο έχει παρουσιαστεί ως πρωτότυπο με τετρακίνηση, το Fiat 600 θα συνοδεύεται αυστηρά με σύστημα κίνησης στους εμπρός τροχούς.

Αντώνης Γιαγδζόγλου

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Πρόσφατα άρθρα

Η BP είναι έτοιμη να αναλάβει τα Supercharger projects που εγκατέλειψε η Tesla

Η απροσδόκητη απόφαση της Tesla να μειώσει την επέκταση του δικτύου Supercharger έχει προκαλέσει αναταραχή…

10/05/2024

Kia EV3: Θα κάνει το ντεμπούτο του στις 23 Μαΐου

Η Kia πρόκειται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό αυτοκίνητο, το EV3, στις 23 Μαΐου…

10/05/2024

Rimac: Οι αγοραστές δεν θέλουν πια ηλεκτρικά supercar

Η επιθυμία για ηλεκτρικά supercar μειώνεται σύμφωνα με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Rimac, Mate Rimac,…

09/05/2024

Αυτός είναι ο «πρώτος στον κόσμο» φορτιστής ηλεκτρικών με ηλιακή ενέργεια DC-to-DC

Η Enteligent με έδρα την Καλιφόρνια υποστηρίζει ότι έχει κατασκευάσει και δέχεται προπαραγγελίες για τον…

09/05/2024

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.