Close

Girfalco Azkarra: Ηλεκτρικό τρίκυκλο με επιδόσεις αγωνιστικού

Η σχετικά μικρή πόλη του Bourcherville του Quebec δεν είναι ιδιαίτερα γνωστή στον χώρο της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά είναι η έδρα του δημοφιλούς Campagna T-Rex, ενός χαρακτηριστικού τρίκυκλου οχήματος. Σύμπτωση ή όχι, η ίδια πόλη φιλοξενεί την startup εταιρεία Girfalco, η οποία θέλει να φτιάξει το δικό της τρίκυκλο όχημα με το όνομα Azkarra, το οποίο όμως θα διαφέρει από τα άλλα καθώς θα κινείται με τον ηλεκτρισμό.

https://www.youtube.com/watch?v=qDuGsL8EeBY

Η Girfalco ιδρύθηκε νωρίτερα αυτόν τον χρόνο από τρεις “ντόπιους” με εμπειρία στο design και την μηχανική. Το Azkarra θα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό τρίκυκλο όχημα με δύο θέσεις, το οποίο θα κατασκευαστεί πάνω σε μια κάμπριο ηλεκτροκίνητη πλατφόρμα.

girfalco azkarra

Η βασική έκδοση του Azkarra είναι εξοπλισμένη με έναν ηλεκτρικό κινητήρα των 75kW, ο οποίος μεταδίδει την κίνηση στον πίσω τροχό. Οι επιδόσεις του θα είναι αρκετά εντυπωσιακές, αφού θα επιταχύνει από τα 0 στα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 4.5 δευτερόλεπτα, επίδοση που οφείλεται στο χαμηλό βάρος των 480 κιλών.

girfalco azkarra

Θα υπάρχει και μια σπορ έκδοση, την οποία η Girfalco αποκαλεί Azkarra S, η οποία θα έχει επιπλέον έναν δεύτερο ηλεκτρικό κινητήρα στις μπροστά ρόδες, που συνδυαστικά θα φτάνουν τα 225kW. Η επιτάχυνση του συγκεκριμένου μοντέλου θα είναι άκρως εντυπωσιακή, φτάνοντας τα 100 χιλιόμετρα την ώρα μέσα σε 2.5 δευτερόλεπτα.

girfalco azkarra

Η Girfalco δεν αποκάλυψε κάτι για το battery pack, αλλά ισχυρίζεται ότι κάθε έκδοση του τρίκυκλου θα έχει αυτονομία 200 χιλιομέτρων.

Jaguar i-Pace concept: Ηλεκτρικό performance SUV με απίστευτο εσωτερικό

Τα ηλεκτρικά τρίκυκλα θα κοστίζουν περίπου τα ίδια λεφτά με το T-Rex. Το Azkarra θα ξεκινάει στα 51.000 δολάρια ενώ το Azkarra S στα 74.000 δολάρια. Αρχικά θα κατασκευαστούν μόνο 100 οχήματα, τα οποία θα είναι έτοιμα για παράδοση από τον επόμενο χρόνο.

girfalco azkarra

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top