Close

Ford F-150: Ηλεκτρικό pickup καταφέρνει να τραξήξει 450 τόνους αμαξοστοιχία [βίντεο]

Ford F-150 Electric

Η Ford ξεκίνησε δυναμικά τη προώθηση του νέου της ηλεκτρικού pickup truck κυκλοφορώντας ένα διαφημιστικό βίντεο στο οποίο δείχνει το Ford F-150 να τραβάει αμαξοστοιχία συνολικού βάρους 454 τόνων.

Πέρυσι, η Ford ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να κυκλοφορήσει 16 μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2022, με πρώτο όλων ένα ηλεκτρικό CUV με 482 χιλιόμετρα αυτονομία. Παρ’ όλα αυτά, η αυτοκινητοβιομηχανία παραμένει προσκολλημένη στα υβριδικά αυτοκίνητα, κι ας έχει δώσει χώρο στα ηλεκτρικά.

Ford F-150 Electric

Το πιο σημαντικό μοντέλο της σειράς θα ήταν το υβριδικό Ford F-150, το οποίο θα κυκλοφορούσε μέχρι το 2020. Ωστόσο, από τη στιγμή της ανακοίνωσης η εταιρεία έκανε στροφή 180 μοιρών και δήλωσε ότι το pickup θα είναι πλήρως ηλεκτρικό, ή τουλάχιστον θα υπάρξει και ηλεκτρική έκδοση.

Αν και η Ford δεν ανακοίνωσε ποτέ κάποιο επίσημο χρονοδιάγραμμα, απέδειξε ότι εργάζεται εντατικά για την ολοκλήρωση του ηλεκτρικού pickup truck. Εχθές, η αυτοκινητοβιομηχανία δημοσίευσε ένα βίντεο στο οποίο παρουσιάζει το πρώτο πρωτότυπο του Ford F-150.

Η Linda Zhang, επικεφαλής μηχανικός του Ford F-150, έκανε επίδειξη των δυνατοτήτων του ηλεκτρικού φορτηγού και η εταιρεία την κατέγραψε σε ένα βίντεο, το οποίο και κυκλοφόρησε στο επίσημο κανάλι της στο YouTube.

Στο βίντεο, βλέπετε το ηλεκτρικό φορτηγό να ρυμουλκεί 10 διώροφα σιδηροδρομικά οχήματα σε μία απόσταση ίση με 42 Ford F-150. Στη συνέχεια, φόρτωσαν τα pickup πάνω στα βαγόνια και επανέλαβαν τη δοκιμή. Παρόλο που το φορτίο πλέον άγγιξε τους 567 τόνους το ηλεκτρικό pickup τα κατάφερε με ιδιαίτερη άνεση.

Η εταιρεία δεν σχολίασε για μία ακόμη φορά τίποτα σχετικά με το χρονοδιάγραμμα κυκλοφορίας του Ford F-150, αλλά είναι ότι θα βγει στην αγορά τα επόμενα χρόνια. Μέχρι τότε, η Ford θα ξεκινήσει με την κυκλοφορία του ηλεκτρικού Mustang CUV το 2020.

Ford F-150 Electric

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top