Βρισκόμαστε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού και είχαμε την ευκαιρία να καθίσουμε στη θέση του οδηγού την νέας Alfa Romeo Giulia Veloce και συγκεκριμένα της καλής, γρήγορης έκδοσης “Quadrifoglio” και να λειτουργήσουμε το connencted σύστημα του οχήματος.
Η Alfa Romeo δεν βιάζεται να μπει στον χώρο της αυτόνομης οδήγησης και των πολύπλοκων συστημάτων υποβοήθησης. Αγαπάει την καθαρόαιμη οδήγηση και αυτό φαίνεται σε κάθε τμήμα της νέας Giulia Veloce.
Ο Ιταλός κατασκευαστής ξέρει πως να σχεδιάζει οχήματα, όχι μόνο εξωτερικά αλλά και εσωτερικά, με το cockpit της Giulia να αποτελεί υπόδειγμα αισθητικής και λειτουργικότητας, τουλάχιστον για το δικό μας γούστο.
Όλο το παιχνίδι γίνεται στην κεντρική οθόνη του οχήμτος στην μέση της κονσόλας. Αυτή είναι 8.8 ιντσών, wide, υψηλής ανάλυσης, όχι αφής και ελέγχεται με ένα μεγάλο jod dial που βρίσκεται ακριβώς πίσω από τον λεβιέ ταχυτήτων.
Η οθόνη “κρύβεται” μέσα στο πάνελ του cockpit και σου δίνει την εντύπωσει ότι αποτελεί μέρος αυτού. Όταν δεν λειτουργεί, “χανεται” μέσα στο ταμπλό και είναι σαν να μην υπάρχει.
Το μενού του συστήματος δεν θα το χαρακτηρίζαμε και ιδιαίτερα εύκολο, όμως μετά από κάποιο χρόνο εξοικείωσης πιστεύουμε ότι θα μπορεί κάποιος να το ελέγχει πιο γρήγορα.
Η οθόνη παρέχει όλες τις απαραίτητες πληφορορίες για την κατάσταση και τη ρύθμιση του οχήματος, ενώ μπορεί να διαχωριστεί σε δυο μέρη και να απεικονίζει ταυτόχρονα διαφορετικές πληροφορίες.
Συνολικά πρόκειται για ένα σύστημα διασύνδεσης υψηλής αισθητικής με γραμματοσειρά στο κόκκινο χρώμα της Alfa Romeo, που ταιριάζει αισθητικά με το εσωτερικό του οχήματος και συνοδεύει τις sport πινελιές της Giulia.
Η έκδοση που δοκιμάσαμε είναι η MV-001.011.002.